sandiepie skrev 2016-01-23 22:45:01 följande:
Så som du beskriver det, då kan jag förstå att tvillingar är kanske bästa starten ändå ;) haha. Vi får se om de blir ett tidigt vul/ul :)
Det låter som mig. Skonsamt och nästan oförskämt. Brösten är värst under natten när jag ska vända mig osv, minsta lilla rörelse så ojjjar jag mig. Har dock liten byst i mig själv, men som du säger: gratis bröstförstoring! ;D
Jag har varit listad på Capio VC Klippan, men ville inte alls gå dit när det gällde bm eller mvc, då jag har haft dålig erfarenhet av bm där gällande preventinmedel osv. Så jag struntade helt enkelt i att ringa dom och ringde kommunens Vårdcentral och bokade hälsosamtal där, blir då automatiskt listad där, iallafall för mödravård :) så de är bara att ringa en annan mottagning!
Hihi, jag är nästan mer spänd på vad ditt vul/ul visar än mitt eget :P fast jag lär inte få göra något tidigt om inget händer. Finns inget privat här :/
Jag kan inte ligga på mage längre, vilket brukade vara ett säkert kort om jag har svårt att somna. Nu är jag ganska klent utrustad i bröstväg. Så jag gillar den nya fylligheten. Men jag oroar mig väldigt mycket över resultatet efteråt. Gick upp typ 3-4 kupstorlekar med tvillingarna. Förstår inte ens hur det är möjligt :-0 och det återhämtade sig hyfsat bra faktiskt. Lite för tunna/ofylliga, men ändå acceptabelt och utan häng. Men nu är ju kroppen 9 år äldre så jag vet inte hur detta kommer sluta. Hoppas de inte bör riktigt lika stora iaf.
Viktigt att gå någonstans där man trivs. Bm jag hade till tvillingarna jobbar där jag är skriven och jag gillar henne skarpt. Men aldrig i livet att jag riskerar att hamna med min bonussvärmor mellan benen. Huh! Visserligen så skulle jag ju kunna begära att inte få just henne. Men känns ändå lite för "nära" på något sätt. Missförstå mig inte, jag gillar min bonussvärmor och hon är säkert jätteproffesionel. Men jag skulle ändå ha svårt att känna mig helt bekväm ändå. Men det kanske bara är att ringa den vc jag vill ha då. Ska iaf göra det på måndag eller tisdag och höra med dem.