vilsensjäl skrev 2016-01-28 11:59:00 följande:
@skatergirl81
Nu är jag så förvirrad!
Var på ett ul då sa dem att dem ej kunde se barnets hjärta. Andra ul sa dem att jag hade druvbörd ????
Ställer mig in på att jag ej har en bebis i magen. Mitt hjärta gick i tusen bitar !
Nu ringer överläkaren och säger att den läkaren jag hade sist har givit mig fel antydan kring barnet i magen. Enligt alla mina prover så har jag en normal graviditet i magen. Vet ej alls vad jag skall tro .
Förstår att du är rädd om orolig men det kommer säker att gå jätte bra för dig!
Jag får kejsarsnitt pga att mina förlossningar har vart katastrof förlossningar.
Med första barnet höll både jag och min son på att fara över till alla sidan???? gick 33 dagar över bf.
Andra barnet gick jag över 18 dagar bf och snitt fast denna gång klarade vi oss lindrigt undan ????????
Kommer denna gång ha något som kallas för Aurora kontakt då jag mår skit och är rädd för förlossningar så fruktansvärt.
Men man får glädjas över att man får världens vackraste gåva utav all sveda och värk????
Lycka till, det kommer säkert att gå super bra för er och grattis till er för er underverk ????
Vad jobbigt med oklart besked! Fattat inte hur de inte kan se om det finns ett embryo eller inte, vilken vecka var du i nu? Låter ju bra att alla prover ser bra ut, ska du be dem kolla igen eller gå på det överläkaren sa? Lycka till med allt, håller tummarna!
Förstår att du är rädd när du har tidigare dåliga erfarenheter. Gick du 33 dagar över tiden??!! Jag trodde man blev igångsatt efter max 14 dgr?
Jag har aldrig fött barn men är hemskt rädd ändå, tror det är svårt att få ks dock.