• sodapopinski

BF september 2016

Är jag först här med BF i september nästa år? Hittar ingen sådan tråd så jag startar en ny. Plussade igår och har enligt vad jag googlade fram BF 5 september. Jag och min man är 31 resp. 33 och det här är första barnet. Vi blev gravida på andra försöket så just nu känns det bara helt overkligt alltihop! Här kan vi väl följas åt vi som väntar barn i september?

• Svar på tråden BF september 2016
  • ausaaf

Obs att det måste vara den mailadressen ni använder för att logga in på Facebook.

• emjn8710
    ausaaf skrev 2016-01-25 11:17:23 följande:

Obs att det måste vara den mailadressen ni använder för att logga in på Facebook.

Hur hittar man inbjudan?
  • ausaaf
    emjn8710 skrev 2016-01-25 12:12:39 följande:

Hur hittar man inbjudan?

Om du inte får den i din inbox kan den ha hamnat i skräpposten. Det kommer alltså inte något på Facebook utan i mailboxen.
  • emjn8710
    ausaaf skrev 2016-01-25 18:25:56 följande:
    Om du inte får den i din inbox kan den ha hamnat i skräpposten. Det kommer alltså inte något på Facebook utan i mailboxen.
    På hotmailen alltså? Typiskt jag använder inte den adressen längre :(
  • Millissons
    ausaaf skrev 2016-01-25 18:25:56 följande:
    Varför inte lägga till med namn? Eller det går kanske inte i en hemlig grupp?
  • Hansson88

Jag brottats med influensa i snart 2 dygn. Febertoppar på 40 grader. Hosta från helvetet.. Var hos läkaren idag och fick hostmedicin.

För 1 timme sedan fick jag vrålont i magen. När jag gick på toa för 20 min sen så hade slemproppen gått Nu är det kört! :'(

• Ullzan

Hejsan. Jag hoppar också in här, gravid i v,7 6+1 och är beräknad till 17 sep :) jag är 27 år & min pojkvän 35, detta är mitt första och hans andra, :) har haft hemsk växtvärk i magen och ont i brösten men nu har illamåendet kommit istället :( vill gärna vara med i Fb gruppen snuttiz_flikkan@hotmail.com
    Grattis till alla ;)

• Hazel Grace

Hej! Har läst lite i tråden under en tid och nu vågar jag skriva ut min lycka! Plussade på annandagen men har inte vågat skriva om det förrän jag känner mig säker. Har haft två missfall senaste halvåret så jag har varit lite rädd och nervös. Men idag fick jag se pyret! Hjärtat slog och den rörde lite på sig <3 så lycklig! Mitt första och är beräknad till 1 september. Har en superfin barnmorska och det känns så himla bra alltihop nu. Är så förväntansfull :)

Svar på tråden BF september 2016