• sodapopinski

BF september 2016

Är jag först här med BF i september nästa år? Hittar ingen sådan tråd så jag startar en ny. Plussade igår och har enligt vad jag googlade fram BF 5 september. Jag och min man är 31 resp. 33 och det här är första barnet. Vi blev gravida på andra försöket så just nu känns det bara helt overkligt alltihop! Här kan vi väl följas åt vi som väntar barn i september?

• Svar på tråden BF september 2016
  • Längtan efter nr 4
    Lillafamiljen78 skrev 2016-01-24 10:31:12 följande:

Nä har inte kommit något mer, har fått tid i morgon privat för ett vul så då får jag veta helt säkert.

Ok skönt att de inte kommit något mer o att du fått tid till privata...
  • Jet85

Skulle också gärna vilja vara med i facebookgruppen, om jag får?

• danosani

Hej, hoppar in här!

Väntar tredje barnet med BF 20/9. Våra barn är födda 2008 och 2011. Stora är född 26/9 så jag hoppas innerligt att hon får behålla sin födelsedag för sig själv ;)

Jag fick missfall i juli i fjol, men nu hoppas vi att bebis stannar i magen!

• Soffiseppe

Är det någon mer än jag som har problem med sömnen i tidiga graviditeten och vaknar upp var och varannan natt helt genomsvettig?! Det är ju så otroligt tidigt för mig, gick in i v 6 igår så graviditeten har ju knappt börjat.. Förutom svettpölarna så vaknar jag dessutom 5-6 gånger varje natt utan att vara kissnödig/hungrig utan vaknar bara upp i någon minut och somnar sedan om igen.

Berätta gärna om era erfarenheter med nuvarande/tidigare graviditet :)

• jennalu00
    Soffiseppe skrev 2016-01-25 07:02:45 följande:

Är det någon mer än jag som har problem med sömnen i tidiga graviditeten och vaknar upp var och varannan natt helt genomsvettig?! Det är ju så otroligt tidigt för mig, gick in i v 6 igår så graviditeten har ju knappt börjat.. Förutom svettpölarna så vaknar jag dessutom 5-6 gånger varje natt utan att vara kissnödig/hungrig utan vaknar bara upp i någon minut och somnar sedan om igen.

Berätta gärna om era erfarenheter med nuvarande/tidigare graviditet :)

Jag gick precis som du in i v.6 igår =) Natten innan jag plussade vaknade jag upp genomsvettig och då svettas jag aldrig när jag sover.. Det har dock inte hänt utöver det, men vaknar flera gånger varje natt jag också! 
  • ausaaf

Ni som vill vara med i fb-gruppen kan pm:a er mailadress till mig så bjuder jag in er.

Svar på tråden BF september 2016