Inlägg från: Stokke |Visa alla inlägg
  • Stokke

BF september 2016

Ska läsa ifatt allt ni skrivit.
    Beräknat 14/9

• Stokke
    mona83 skrev 2016-01-21 20:59:10 följande:

Ni som gjort vul, hur har ni gjort för att få göra ett? Har en mindre blödning sen igår och jätte nervös, har inte ont eller klumpar utan ljusrött blod. Men fick inte komma till gyn för ett vul. Utan jag skulle vänta i tre veckor och göra ett nytt test... Hur ska man stå ut med ovissheten i tre veckor?!

L.O.V.E
    Min förra graviditet slutade väldigt olyckligt.
    Jag har påbörjat medicinering nu och läkaren vill säkerställa graviditet innan jag får i mig medicinen i "onödan".
  • Stokke

Tröttheten slog till. Omg, sonande 20 igår kväll. Ligger forfarande i sängen. Skulle kunna somna om igen.

• Stokke
    vanjastina skrev 2016-01-30 22:45:23 följande:

Alltså när brukar man börja må illa? Är i v 6 men känner inget direkt ännu mer än att jag är extra hungrig samt har en svullen mage.. Skitnojig för missfall då jag var superillamående hela min förra graviditet men inte nu... :/ :/

Vet du, jag mår inte speciellt illa. Lite extra hungrig, men inte så det märks och inget ont i brösten. Lite värk i magen ibland. Var på tidigt vul i onsdags och allt såg bra ut enligt läkaren. Alla graviditeter är olika, njut av att du slipper illamåendet.
  • Stokke

Går in i vecka 9 i morgon (8+0).
    Jag mår bra, vi har hunnit med ett vul på sjukhuset och ul privat. Än så länge ser allt bra ut. Gud vad vi längtar.

Svar på tråden BF september 2016