• sodapopinski

BF september 2016

Är jag först här med BF i september nästa år? Hittar ingen sådan tråd så jag startar en ny. Plussade igår och har enligt vad jag googlade fram BF 5 september. Jag och min man är 31 resp. 33 och det här är första barnet. Vi blev gravida på andra försöket så just nu känns det bara helt overkligt alltihop! Här kan vi väl följas åt vi som väntar barn i september?

• Svar på tråden BF september 2016
  • skatergirl81
    pannkakan87 skrev 2016-01-22 06:51:33 följande:

Tack :) Vecka 8. Du då?

Bara v 5 än så länge...har fått tid för inskrivning och ul i mars. Känner mig så orolig!
  • skatergirl81
    Jossi91 skrev 2016-01-22 10:21:47 följande:

Ja känns verkligen overkligt. Du skulle gå på någon Lovisa mottagning va? Tyckte du skrev det. Vad och vart är det? Det är väl tänkt att vi ska berätta för föräldrarna efter vi varit på inskrivning. Min bästa vän och sambons bästa vän vet redan men resten får vänta :)

Det ligger vid Motala ström i Norrköping, där kan man gå på mödravården om man inte vill gå till vrinnevi sjukhuset. Googla så hittar du dem!

Jag har ringt idag och bokar in inskrivning och ul I mars...ska bli så spännande. Vi ska nog överraska päronen sen när vi har varit på ul
  • mona83

Mf bekräftat. Beställde hem lite stickor igår och det gick bara att ana ett pluss nu.

Förklarar nog varför digitala sa 1-2 när jag var i v7

L.O.V.E
  • Jennymariaa
    mona83 skrev 2016-01-22 14:35:03 följande:

Mf bekräftat. Beställde hem lite stickor igår och det gick bara att ana ett pluss nu.

L.O.V.E
    Beklagar! Kram
  • Linn1994

Hej! Är en tjej på 21 år från Söderköping (såg att det var några från norrköping här) ;)

Jag är gravid med mitt andra barn. Mitt första är.en ängla son som heter Gustav. Han gick bort den 1 oktober, 1 år och 4 månader gammal.

Har inte läst igenom allt här, men om det är någon jag känner här på denna tråd så säg inget till någon. Fortfarande hämligt :)

Är i v. 6+5 och beräknad till den 10 september :)

• skatergirl81
    mona83 skrev 2016-01-22 14:35:03 följande:

Fy vad hemskt!! Kram till dig
  • skatergirl81
    Linn1994 skrev 2016-01-22 16:32:40 följande:

Hej! Är en tjej på 21 år från Söderköping (såg att det var några från norrköping här) ;)

Jag är gravid med mitt andra barn. Mitt första är.en ängla son som heter Gustav. Han gick bort den 1 oktober, 1 år och 4 månader gammal.

Har inte läst igenom allt här, men om det är någon jag känner här på denna tråd så säg inget till någon. Fortfarande hämligt :)

Är i v. 6+5 och beräknad till den 10 september :)

Grattis till graviditeten!!
  • sandiepie
    mammatillalicep skrev 2016-01-22 16:42:00 följande:

Är det någon annan som känner sig extremt trött?? V.5+5 idag.. Usch känner mig inte mänsklig just nu haha!

Haha ja du är inte ensam! Är också 5+5 idag och är trött mest hela tiden.. Sitter i soffan och gäspar konstant, hade lätt kunnat sova en timme eller två haha :p
  • Jennymariaa
    mammatillalicep skrev 2016-01-22 16:42:00 följande:

Är det någon annan som känner sig extremt trött?? V.5+5 idag.. Usch känner mig inte mänsklig just nu haha!

Exakt så kände jag mig i den veckan. Jag bara sov & sov hihi. Tur det går över:)
Svar på tråden BF september 2016