MamaSniff skrev 2015-09-27 18:53:25 följande:
Alltidväntarman på något: Så ni går också genom det här med sekundär barnlöshet. Inte för att jag önskar någon olycka, men det är så skönt att höra att man inte är ensam. Gör det lite lättare att hantera på något sätt. Jag har bara fått höra att många med PCOs har lättare att få barn senare i livet, så detta var inget vi förväntade oss.
Kul att vi ligger ganska lika i våra behandlingar. Då kan vi ju plussa samtidigt i oktober! ;)
Jag förstår vad du menar. Det är skönt att inte känna sig så ensam. Jag är visserligen några år yngre, är 32 år. 28 när jag födde vår första. Precis som du så har jag hört att det blir lättare senare i livet. Hoppas innerligt att det stämmer. Min dröm är många barn:) Men just nu skulle jag bara bli otroligt tacksam för ett friskt litet syskon. Mina föräldrar gick bort tidigt så jag har fått känna av hur viktiga syskon är.
Ja precis:) håller tummarna stenhårt för oktober! Visst att vi betalt för tre försök men slipper gärna de andra två. Berätta gärna imorn vilket resultat ditt vul visade.