Alltidväntarmanpånåt skrev 2015-09-23 21:20:33 följande:
Tack gör ditt svar. Ja, Lutinus menade jag. Kom inte på namnet. Ska ladda upp med trosskydd.
Imorgon börjar det. Doseringschemat är ifyllt och två vul bokade. Nu ska jag bara försöka vara, utan att tänka för mycket och framförallt bara ta det lugnt. Svårt med ett superstressigt jobb men ska göra mitt bästa. Får se hur det blir m jobb direkt efter plocket. Har läst lite olika om jobba el inte jobba... Jag tänker prioritera mig själv fullt ut under denna period så får folk tycka vad de vill. Finns inget i mitt liv som är viktigare än min familj och jag och min man gör ju detta för att utöka familjen:) Tänker inte riskera någonting!
Så himla skönt att ha denna tråden måste jag bara säga:)
Spännande med behandlingsstart, själv tycker jag det känns skönt när man kommer igång och aktivt "gör" någonting. Sedan brukar det gå väldigt fort när man väl startat.
Angående äggplock så skiljde det sig för mig mellan mina två äggplock. Första gången så var jag mycket mer öm i fler dagar och gick mini steg. Denna gång var det inte så farligt så jag hade nog kunnat jobba dagen efter men jag rekommenderar det nog inte. Man är ändå rätt mör.. Tog lugnande andra gången så vet inte om det var att jag inte spände mig lika mycket som gjorde att det gick bättre :)