Alltidväntarmanpånåt skrev 2015-11-30 19:02:26 följande:
Å va roligt:) Vill oxå se men det är ju för tidigt. Känner mig bara så orolig att nåt ska gå fel. Vi har kämpat så mkt och nu vill jag bara sätta punkt för kämpandet och få min friska lilla bebis. Hade ett till test hemma så tog det imorse. Flr exakt en vecka sedan stod det gravid 2-3 så trodde det skulle stå 3+ nu men det gjirde det inte:( känns inte roligt. Någon annan som har någon erfarenhet av detta? Min man köpte ett till test idag som jag ska ta på ons. Brukar aldrig hålla på å testa så här. Skulle aldrig gjort testet idag utan vara lita på det första..
Ska på inskrivningssamtal om ca en vecka och göra ett vul om ytterligare en vecka. Då är vi i v 8 (7+2) och borde få se det lilla hjärtat ticka. Längtar så!! Men sedan kommer det ju kännas evigheter till v 18 för rul. Ska nog försöka få till ett vul till i v 12-14. I annat fall får jag väl betala för det på någon privat mottagning....
Hur länge har ni fått kämpa? Hur många insättningar?
Jag har gjort 6 återföringar, 2 ET och 4 FET, där 5 har varit blastocyster. Jag börjar ge upp hoppet nu. Det är inget fel på oss heller, vilket känns ganska jobbigt för då vet man inte vad man ska göra åt det. Jag har pco-äggstockar men det är allt.