• Svar på tråden Majbebisar 2016
  • Loviedovie
    1112NL skrev 2015-09-20 13:22:07 följande:

Jag var lös i magen mina första två graviditeter. Frågade bm också eftersom en mest hör om förstoppning men det va lika vanligt att bli lös i magen tydligen...

Vi kommer nig berätta om några veckor eftersom jag mår illa redan och känner av lite foglossning. Känns skönt med stöd från familjen då och jobbet behöver ju veta ifall det är så att jag mår illa...

Hade du ont i magen då också eller var det bara löst?
  • Redoförnytt

Jag använder Natural Cycles, som vet exakt datum för befruktning, eftersom jag använt den för att bli gravid.

Men också 1177s Gravidapp. Den är ju från landstinget och känns trovärdig. :)

carolinajohansson93 skrev 2015-09-20 10:20:16 följande:

O vilken gravidapp använder ni er av? :)

• fair

Idag har jag varit hungrig konstant! Så himla irriterande! Hihi

Ätit ätit och ätit. Ändå är jag hungrig än... trött som en gnu också och känner inte alls för att städa trots att det verkligen behövs.

Ursäkta mitt gnäll, kände bara att jag behövde skriva av mig.

• Loviedovie
    Redoförnytt skrev 2015-09-20 13:32:05 följande:

Jag använder Natural Cycles, som vet exakt datum för befruktning, eftersom jag använt den för att bli gravid.

Men också 1177s Gravidapp. Den är ju från landstinget och känns trovärdig. :)

Jag använder också natural cycles, väldigt bra tycker jag! Sen även 1177, familjelivs app och appen gravid från mammasidan. Svårt att välja en haha ;)
  • emjh
    Novembersmile skrev 2015-09-19 15:51:16 följande:

Min blödning tilltog under dagen och känns som "allt" kom ut! :( hur länge blöder man efter ett MF ?

Ånej! :(  Har du tagit något mer test? Jag har för mig att jag blödde några dagar när jag hade fått missfall, som en vanlig mens ung. Men jag minns inte riktigt. 
    Jag hoppas att det inte var ett missfall för dig nu! Hjärta
  • Novembersmile

Jo testen visar starkt! Men idag har nog allt kommit ut! :( detta var inte som en vanlig mens. Har tok blött och haft värkar/kramper under dagen och blött igenom bindor och kläder! :(

Ska kolla med gyn i morgon! Akuten kunde inte hjälpa mig!

emjh skrev 2015-09-20 20:12:43 följande:

Ånej! :(  Har du tagit något mer test? Jag har för mig att jag blödde några dagar när jag hade fått missfall, som en vanlig mens ung. Men jag minns inte riktigt. 

Jag hoppas att det inte var ett missfall för dig nu! 

BF 2016-05-14
  • emjh
    Novembersmile skrev 2015-09-20 20:47:26 följande:

Jo testen visar starkt! Men idag har nog allt kommit ut! :( detta var inte som en vanlig mens. Har tok blött och haft värkar/kramper under dagen och blött igenom bindor och kläder! :(

Gråter Kram! 
  • fair
    Novembersmile skrev 2015-09-20 20:47:26 följande:

Kram till dig!!!
  • Granskog

Hej! Jag måste hoppa in i tråden nu fast jag inte är säker på att jag är gravid. Hade ÄL nångång mellan 8-10.9 och efter det har jag haft klara grav.symptom. Jag väntar och väntar på att jag ska få ta test! Har haft långsam matsmältning, förstoppning, dov mensvärk nästan varje dag och nu senaste dagarna har jag även börjat känna av i korsryggen. Dessutom har min hy i ansiktet blivit otroligt fet och jobbig och jag får lätt kräkreflexer av saker ja inte reagerat på förut?? När fick ni de första symptomen? Och när tog ni test?? Räknade ut att OM jag är gravid (vilket jag vill tro efter hur jag mår) så kommer det bebis någon av sista dagarna i maj 2016 (eventuellt början av juni)

• carolinajohansson93
    fair skrev 2015-09-20 15:19:05 följande:

Idag har jag varit hungrig konstant! Så himla irriterande! Hihi

Ätit ätit och ätit. Ändå är jag hungrig än... trött som en gnu också och känner inte alls för att städa trots att det verkligen behövs.

Ursäkta mitt gnäll, kände bara att jag behövde skriva av mig.

Jag är precis likadan! Trött trött o trött. Orkar ingenting fast man egentligen skulle behöva göra en massa måsten... O jag äter o äter o mår illa o mår illa. O jag beundrar min sambo som klarar av mig vissa dagar nu haha. Nästan så man skulle kunna se alla hormoner på mig ;)
Svar på tråden Majbebisar 2016