• Svar på tråden Majbebisar 2016
  • fair
    Novembersmile skrev 2015-09-18 15:25:37 följande:

Rosa flytning nu när jag gick på toa! Erfarenheter av det? Blir skitskraj för missfall!!

Behöver inte betyda någonting! Däremot om du får ont så ska du vara vaksam. Tror inte att du behöver bara orolig!
  • Allies
    Novembersmile skrev 2015-09-18 15:25:37 följande:

Rosa flytning nu när jag gick på toa! Erfarenheter av det? Blir skitskraj för missfall!!

Jag har haft rosa flytningar tidigare graviditeter i samband med att jag egentligen skulle ha haft mens. Men vet också väldigt många som fått rosa flytningar när de haft samlag eller gjort nr 2. Förstår att du blir orolig men jag tror inte att du behöver oroa dig!
  • Chreool

Jag har ännu inte ringt och skrivit in mig. Känner mig nästan nervös för det på något sätt :) kan ju inte spela ngn roll ifall man väntar lite? I vilken vecka brukar man träffas första gången?

• Novembersmile

Känns kört för mig! Det kommer färskt blod nu , så jag antar att jag fått missfall! :'( blir så jäkla ledsen!! Vad gör man nu då? :'(

BF 2016-05-14
  • EmPe
    Novembersmile skrev 2015-09-19 06:59:52 följande:

Känns kört för mig! Det kommer färskt blod nu , så jag antar att jag fått missfall! :'( blir så jäkla ledsen!! Vad gör man nu då? :'(

BF 2016-05-14
    Å nej, beklagar:( Vilken v är du i? Det behöver ju inte betyda mf. Vill inte ge falska förhoppningar men tycker det varit många i majtrådarna samt fb-grupp som blöder där allt ändå varit ok. Kontakta gynakuten där du bor. Kram
  • Novembersmile

V5+6 idag!

Jag hoppas du har rätt men magkänslan säger att det är nåt som är fel! :(

EmPe skrev 2015-09-19 07:09:02 följande:

Å nej, beklagar:( Vilken v är du i? Det behöver ju inte betyda mf. Vill inte ge falska förhoppningar men tycker det varit många i majtrådarna samt fb-grupp som blöder där allt ändå varit ok. Kontakta gynakuten där du bor. Kram

BF 2016-05-14
  • EmPe
    Novembersmile skrev 2015-09-19 07:14:21 följande:

V5+6 idag!

Jag hoppas du har rätt men magkänslan säger att det är nåt som är fel! :(

BF 2016-05-14
    Usch..jag vet hur det känns, lider med dig:(
    Hade själv mf i aug i v4+6. Jag kontaktade själv aldrig gyn, fick ett mycket svagare plus på gravtest så det var ingen tvekan för mig. Har du ont?
  • Novembersmile

Tog ett grav test i morse som var superstarkt ! Men ska kolla mer i morgon om det minskar! Har inget ont eller så, kanske pytte pytte lite mensvärk..

EmPe skrev 2015-09-19 07:20:42 följande:

Usch..jag vet hur det känns, lider med dig:(

Hade själv mf i aug i v4+6. Jag kontaktade själv aldrig gyn, fick ett mycket svagare plus på gravtest så det var ingen tvekan för mig. Har du ont?

BF 2016-05-14
  • EmPe
    Novembersmile skrev 2015-09-19 07:24:19 följande:

Tog ett grav test i morse som var superstarkt ! Men ska kolla mer i morgon om det minskar! Har inget ont eller så, kanske pytte pytte lite mensvärk..

BF 2016-05-14
    Gör så men är du orolig eller får ont så ring gynakuten. Lycka till! Kram
Svar på tråden Majbebisar 2016