Inlägg från: Novembersmile |Visa alla inlägg
  • Novembersmile

Majbebisar 2016

varit ute på en löprunda nu med barnvagnen. shit alltså, vilken dålig kondis jag måste ha fått på några dagar.. helt slut i benen efter 2 km. :S

Men jag tänker också fortsätta så länge det går, med lätta löpturer/Pw's. mår ju så himla mycket bättre av motion.

BF 2016-05-14
  • Novembersmile

Molvärk och illamående . Trött som tusan! Men härligt ändå! ;) måtte detta få växa och gro <3

BF 2016-05-14
  • Novembersmile
    Mymlan1986 skrev 2015-09-08 20:05:35 följande:

Hoppas det går bra för alla i gruppen hela vägen till Maj så vi får våra efterlängtade majbebisar :)

ja verkligen. det är vi värda. :) 
    BF 2016-05-14
  • Novembersmile

Mina är inte speciellt ömma. Men spända. Men inget ont förutom känsliga bröstvårtor ! Känner mest av trötthet och lite molvärk till och från!

Allies skrev 2015-09-10 19:15:58 följande:

Dagens grubblande/ funderingar från min sida;

1) Har inte speciellt ömma bröst, vilket jag vill minnas att jag haft tidigare graviditeter. Någon fler som inte har ömma tuttar? ;)

2) Sedan jag blev gravid har jag fått ont i knäna.. och i ryggslutet. Detta kan väl inte vara kopplat till graviditeten? :)

BF 2016-05-14
  • Novembersmile

Känns kört för mig! Det kommer färskt blod nu , så jag antar att jag fått missfall! :'( blir så jäkla ledsen!! Vad gör man nu då? :'(

BF 2016-05-14
  • Novembersmile

V5+6 idag!

Jag hoppas du har rätt men magkänslan säger att det är nåt som är fel! :(

EmPe skrev 2015-09-19 07:09:02 följande:

Å nej, beklagar:( Vilken v är du i? Det behöver ju inte betyda mf. Vill inte ge falska förhoppningar men tycker det varit många i majtrådarna samt fb-grupp som blöder där allt ändå varit ok. Kontakta gynakuten där du bor. Kram

BF 2016-05-14
  • Novembersmile

Tog ett grav test i morse som var superstarkt ! Men ska kolla mer i morgon om det minskar! Har inget ont eller så, kanske pytte pytte lite mensvärk..

EmPe skrev 2015-09-19 07:20:42 följande:

Usch..jag vet hur det känns, lider med dig:(

Hade själv mf i aug i v4+6. Jag kontaktade själv aldrig gyn, fick ett mycket svagare plus på gravtest så det var ingen tvekan för mig. Har du ont?

BF 2016-05-14
  • Novembersmile

Min blödning tilltog under dagen och känns som "allt" kom ut! :( hur länge blöder man efter ett MF ?

BF 2016-05-14
  • Novembersmile

Jo testen visar starkt! Men idag har nog allt kommit ut! :( detta var inte som en vanlig mens. Har tok blött och haft värkar/kramper under dagen och blött igenom bindor och kläder! :(

Ska kolla med gyn i morgon! Akuten kunde inte hjälpa mig!

emjh skrev 2015-09-20 20:12:43 följande:

Ånej! :(  Har du tagit något mer test? Jag har för mig att jag blödde några dagar när jag hade fått missfall, som en vanlig mens ung. Men jag minns inte riktigt. 

Jag hoppas att det inte var ett missfall för dig nu! 

BF 2016-05-14
Svar på tråden Majbebisar 2016