• Svar på tråden Majbebisar 2016
  • Roos26

Jag har de likadant me maten , måste äta varannan timme annat blir jag illamående och yr och ont i magen. Samtidigt får jag magkatarr för jag äter så ofta :/ svårt att dölja på jobbet:/

• 1112NL

Jag äter också konstant. Kommer få hål i tänderna av allt småätande.
    Försöker undvika flourtuggummin nu efter diskussionen om flourets vara eller inte vara är så stor så jag tänker att det räcker med det bebis får i sig via tandkrämen... Men jag försöker va noga med tandtråd i alla fall för att göra nåt bra för mina stackars tänder

• LindaPernilla

Jag ligger andra dagen med fruktansvärd huvudvärk. Det går bara inte över & alvedon är ett skämt! Riktigt påfrestande! Vill vara pigg & ladda krafterna då helgen ska spenderas på Gekås!

• Ferrum
    LindaPernilla skrev 2015-09-23 19:06:43 följande:

Jag ligger andra dagen med fruktansvärd huvudvärk. Det går bara inte över & alvedon är ett skämt! Riktigt påfrestande! Vill vara pigg & ladda krafterna då helgen ska spenderas på Gekås!

Har också huvudvärk i princip varje dag, försök att gå ut ta frisk luft, det hjälper mig iaf..

Någon mer än jag som har/haft mindre blödningar? Läste att det är ganska vanligt i tidig graviditet men det är så läskigt :S
  • Anna09

Ni fantastiska mammor,
    Jag är med i en facebook grupp där alla som fick barn i december är med i. Där har vi följtsåt från start. Jag tänkte skapa en sådan grupp nu. 

Så ni som vill får gärna gå in och lägga till er som medlemmar i BF Maj 2016. 

Ibland lite lättare att svara på varandras inlägg för då kan man svara på det direkt under. 

Har gjort gruppen sluten för att inte utomstående skall kunna se vad som skrivs. 

Kram på er. 

• Bibi84

Hoppar in här om det är ok, fick reda i måndags att jag väntar mitt 4:e barn som denne gången inte var väldigt planerad, men som är så välkommen som dom andra 3. Har inte varit så insatt i när ägglossningen är och trodde att den var 1 vecka innan mens och inte två...well...ja, haha..jag har 3 från tidigare och klarar ändå att glömma. och så två dagar senare finner jag ut att jag har äl. 
    Jag har alltid velat ha 4 och det har mannen också, men pga. en tuff graviditet med nr 3 så blev han mindre säker på att ha en till. Men vi är självklart glada och börjar tänka mer på hur vi ska göra med bil.
    Ser ut som at BF är den 26 maj.

• Bibi84

åh...trodde först inte att jag var gravid då jag hade som en vanlig mens men utan menssmärta. otroligt konstigt!

• 1112NL
    Anna09 skrev 2015-09-23 19:57:36 följande:

Ni fantastiska mammor,
    Jag är med i en facebook grupp där alla som fick barn i december är med i. Där har vi följtsåt från start. Jag tänkte skapa en sådan grupp nu. 

Så ni som vill får gärna gå in och lägga till er som medlemmar i BF Maj 2016. 

Ibland lite lättare att svara på varandras inlägg för då kan man svara på det direkt under. 

Har gjort gruppen sluten för att inte utomstående skall kunna se vad som skrivs. 

Kram på er. 

Syns det när en går med i gruppen? Jag har inte berättat för folk än att jag är gravid och vill inte att det ska komma ut för att jag går med i en grupp... Vill absolut vara med annars. Min mammagrupp från förra graviditeten (december 2012) är fortfarande aktiv och vi har följt åt sen vi plussade...
  • carolinajohansson93
    1112NL skrev 2015-09-24 08:23:39 följande:

Syns det när en går med i gruppen? Jag har inte berättat för folk än att jag är gravid och vill inte att det ska komma ut för att jag går med i en grupp... Vill absolut vara med annars. Min mammagrupp från förra graviditeten (december 2012) är fortfarande aktiv och vi har följt åt sen vi plussade...

Undrar desamma av samma anledning.
  • Loviedovie
    Ferrum skrev 2015-09-23 19:51:59 följande:

Har också huvudvärk i princip varje dag, försök att gå ut ta frisk luft, det hjälper mig iaf..

Någon mer än jag som har/haft mindre blödningar? Läste att det är ganska vanligt i tidig graviditet men det är så läskigt :S

Jag hade ljusrosa flytningar ett par fagar i vecka 6. Sen försvann det och nu har jag ljusbruna från och till. Inte mycket, men så att det syns lite på pappret när man varit på toaletten. Håller med om att det är läskigt, man blir till ett nervvrak snart känns det som.. Hur länge har du haft blödningar?
Svar på tråden Majbebisar 2016