• hurtänktedunu

Någon som sätter igång i maj 2016?

Nu är jag kanske ute långt i förväg men jag känner att jag måste hitta fler. Jag gör min man galen. Jag är precis lika jobbig nu som jag var inför första barnet.

så nu undrar jag, är det någon mer som kommer sätta igång och försöka nästa år?
    Vi har ett barn nu som är 1 år så vårt första barn kommer vara 2 när vi sätter igång.

• Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?
  • hurtänktedunu

Okej nu är jag på bim -4 och egentligen på tok för tidigt för att testa men har man massa test hemma så får man.

Testade igår kväll men inget. Testade nu och jag kan ana en skugga. Men tar inte ut något än. Hoppas på det bästa och förbereder mig på det värsta.

Vänta är inte riktigt min starka sida men jag har skolarbete hela veckan så då kanske jag kan låta bli att fundera. Har dock haft känslan att jag är gravid sedan fredag så vi får väl se vad som händer. Hur går det för er andra?

• mrsbygg
    hurtänktedunu skrev 2016-05-30 09:19:41 följande:

Okej nu är jag på bim -4 och egentligen på tok för tidigt för att testa men har man massa test hemma så får man.

Testade igår kväll men inget. Testade nu och jag kan ana en skugga. Men tar inte ut något än. Hoppas på det bästa och förbereder mig på det värsta.

Vänta är inte riktigt min starka sida men jag har skolarbete hela veckan så då kanske jag kan låta bli att fundera. Har dock haft känslan att jag är gravid sedan fredag så vi får väl se vad som händer. Hur går det för er andra?

åhh spännande! jag har oxå en känsla av att d är nått för mig!

Illamåendet forsätter, så fort jag slog upp ögonen imorse så börja ja må illa :/ och tuttarna fortsätter ömma, värsta när man ska ta av sig bh:n efter en hel dag! känns som dom ska ramla bort haha!
  • hurtänktedunu
    mrsbygg skrev 2016-05-30 10:18:25 följande:
    åhh spännande! jag har oxå en känsla av att d är nått för mig!

Illamåendet forsätter, så fort jag slog upp ögonen imorse så börja ja må illa :/ och tuttarna fortsätter ömma, värsta när man ska ta av sig bh:n efter en hel dag! känns som dom ska ramla bort haha!
    Haha ja lite samma här. sov oroligt som fan inatt. vaknade hela tiden. vet inte varför. mår lite smått illa som sagt och ja tuttarna har börjat värka lite. Inte jätte mycket än men har för mig att det var så förra graviditeten också. Tror tuttarna kom igång ordentligt efter bim. Men som sagt det där strecket är lika som det var -2 när jag blev gravid med dottern. Så jag gissar på att det faktiskt är så. Men får se om det visar någon skillnad i morgon när jag fått de andra testerna.
  • hurtänktedunu

Dåliga bilder det blir när man laddar upp men syns väldigt mycket tydligare Irl. Men ska ta nytt i morgon så får vi se. Trodde inte jag skulle få se något så tidigt

• Monsan
    hurtänktedunu skrev 2016-05-30 11:14:54 följande:

Dåliga bilder det blir när man laddar upp men syns väldigt mycket tydligare Irl. Men ska ta nytt i morgon så får vi se. Trodde inte jag skulle få se något så tidigt

Absolut ert plus i mina ögon.. grattis.. Nu får du göra oss sällskap i bf feb tråden.. :)..
  • hurtänktedunu
    Monsan skrev 2016-05-30 11:23:20 följande:

Absolut ert plus i mina ögon.. grattis.. Nu får du göra oss sällskap i bf feb tråden.. :)..

Haha ja jag börjar känna att det nästan inte ser bättre ut faktiskt. Ska ta ett till ikväll och i morgon bitti. Känns som mina 20 tester från testlagret som borde komma idag är överflödiga. Haha

Men den slutgiltiga domen kommer så klart på bim
  • lillagumman85

Vet inte a jag ska säga hur det går för mig..

Känns dystert på något sätt... Inte så jättemycket symtom alls.
    Lite ömma bröst ibland.. som mensvärk ibland (men inte så mycket)
    Men sen är jag otroligt svullen om magen och det var verkligen det första tecknet när jag väntade sonen. Kommer ihåg hur jag såg mig i spegeln och tänkte "Gud, jag brukar inte se ut så här... kan ju inte ens hålla in magen" och det är samma nu. Då plussade jag på BIM +8 och med min dotter plussade jag inte fören på BIM +13. Testet igår var negativt men har BIM imorgon eller på onsdag. Så än så länge lever hoppet.

GRATTIS TILL ALLA NI SOM PLUSSAT!!!!

• mrsbygg

såhär ser mitt ut..anar en skugga som sagt men väntar någon dag till..är nu på BIM -3-5...

Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Tom 080718
  • mrsbygg

mixtrar ja med färgerna på kortet synns det tydligare ???? men vågar inte lita på det än! ????

Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Tom 080718
Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?