• hurtänktedunu

Någon som sätter igång i maj 2016?

Nu är jag kanske ute långt i förväg men jag känner att jag måste hitta fler. Jag gör min man galen. Jag är precis lika jobbig nu som jag var inför första barnet.

så nu undrar jag, är det någon mer som kommer sätta igång och försöka nästa år?
    Vi har ett barn nu som är 1 år så vårt första barn kommer vara 2 när vi sätter igång.

• Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?
  • hurtänktedunu
    Tussilago6 skrev 2016-05-27 10:04:10 följande:

Jag tror jag vet när jag hade ägglossning så det är nog tyvärr inget att hoppas på. Sen implantation kanske... Men känslan är ändå att jag är gravid, fast testen orsakar tvivel...

Vi hoppas på det bästa men förbereder oss på det värsta då
  • Hojjan
    hurtänktedunu skrev 2016-05-27 12:08:22 följande:

Vi hoppas på det bästa men förbereder oss på det värsta då

Jag håller både tummar och tår för er!
  • Monsan

Detta test tog jag nyss på bim -4, ÄL +10. .. kan inte riktigt tro att det är sant, men nog fasiken är detta positivt.. Sambon tycker att det är för svagt för att han ska tro på det.. Kommer att skilja 12 månader och 5 dagar exakt mellan storebror och bäbis om det går vägen..
  • Hojjan
    Monsan skrev 2016-05-27 14:33:47 följande:

Detta test tog jag nyss på bim -4, ÄL +10. .. kan inte riktigt tro att det är sant, men nog fasiken är detta positivt.. Sambon tycker att det är för svagt för att han ska tro på det.. Kommer att skilja 12 månader och 5 dagar exakt mellan storebror och bäbis om det går vägen..

Definitivt positivt!!! Grattis!!!

En till som är i typ samma situation som vi, kommer skilja 11 månader och 11 dagar mellan våra pluttar !
  • lillagumman85

Ååå... Vill bara plussa med nu!

Känner mig jättedeppig.. knappt inga symtom alls.
    Känns verkligen som att det inte tog sig denna gång.

Skulle ju inte förvänta mig något hade jag bestämt, men så gör man det ändå!

• MissJL
    Tussilago6 skrev 2016-05-27 08:49:20 följande:

Hur går det för alla i tråden? Här är det bim idag, tog ett CB digital imorse som visade inte gravid känner mig dock fortfarande gravid och har ganska kraftigt illamående på mornarna så jag tror och hoppas än. Det som gör mig skeptisk är att jag har plussat på bim -3-4 vid alla mina tidigare graviditeter. Tycker att jag borde ha fått ett plus vid det här laget...

Jag sitter o väntar på att mensen ska ebba ut... Mensdag 5. Enligt appen blir nästa äl den 4/6 o BIM 18/6. Men min mens har alltid kommit i slutet av månaden typ 25-27. Så jag kör med äl-tester den här månaden igen för att känna mig lite mer säker....
  • Monsan
    Hojjan skrev 2016-05-27 14:47:14 följande:

Definitivt positivt!!! Grattis!!!

En till som är i typ samma situation som vi, kommer skilja 11 månader och 11 dagar mellan våra pluttar !

Åh vad roligt.. Kan vi följas åt i bf feb tråden eller är du beräknad till Jan? helt sjukt faktiskt att det tog sig på första mensen efter förlossningen med tanke på att storebror tog 2 år och 9 månader att tillverka.. :)..
  • hurtänktedunu
    Monsan skrev 2016-05-27 14:33:47 följande:
    hoppas på det. :D bara att vänta och se om det stegrar helt enkelt. Vet inte hur dom testen ska vara så jag kan tyvärr inte svara. Hoppas det stegrar
  • hurtänktedunu
    Hojjan skrev 2016-05-27 14:27:45 följande:
    Jag håller både tummar och tår för er!
    menade för tussliagos skull ;) jag har inte bim än på ett jävla tag ;)

• Hojjan
    Monsan skrev 2016-05-27 17:37:19 följande:

Åh vad roligt.. Kan vi följas åt i bf feb tråden eller är du beräknad till Jan? helt sjukt faktiskt att det tog sig på första mensen efter förlossningen med tanke på att storebror tog 2 år och 9 månader att tillverka.. :)..

Jag är med i januaritråden, bf 31/1. Dock ingen rolig tråd, dessutom lär det ju bli en februaribebis ändå

Får väl gå med där också!

Blev igångsatt i 40+2 förra gången och hon föddes i 40+3

Vi har lyckats på första försöket båda gångerna. Det trodde jag aldrig, det var därför det var bråttom att sätta igång
Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?