• hurtänktedunu

Någon som sätter igång i maj 2016?

Nu är jag kanske ute långt i förväg men jag känner att jag måste hitta fler. Jag gör min man galen. Jag är precis lika jobbig nu som jag var inför första barnet.

så nu undrar jag, är det någon mer som kommer sätta igång och försöka nästa år?
    Vi har ett barn nu som är 1 år så vårt första barn kommer vara 2 när vi sätter igång.

• Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?
  • Hojjan
    hurtänktedunu skrev 2016-05-24 21:05:36 följande:

Haha min man hoppas på att mensen kommer denna månad han så att det blir en bebis närmare sommaren. Bra stöttning där????

Haha, varför då?! Kul att ha kalas när alla är bortresta? :-P

Männen är väl inte kända för att vara de mest stöttande, det är ju därför familjeliv finns!
  • hurtänktedunu
    Hojjan skrev 2016-05-24 21:11:52 följande:
    Haha, varför då?! Kul att ha kalas när alla är bortresta? :-P

Männen är väl inte kända för att vara de mest stöttande, det är ju därför familjeliv finns!
    haha ja men vår dotter fyller ju år vid midsommar och det har ändå vart bra. bara att vi har fått förlägga kalaset en annan helg. Men det är skönt att kunna ha det ute och så.
    Mitt i vintern känns ju mindre kul så det förstår jag honom med. haha.
  • Hojjan
    hurtänktedunu skrev 2016-05-24 22:31:03 följande:

haha ja men vår dotter fyller ju år vid midsommar och det har ändå vart bra. bara att vi har fått förlägga kalaset en annan helg. Men det är skönt att kunna ha det ute och så.

Mitt i vintern känns ju mindre kul så det förstår jag honom med. haha.

Jag fyller i februari, skitkul att åka pulka och leka snöbollskrig på kalaset och sedan gå in och dricka varm choklad!
  • Tussilago6
    Hojjan skrev 2016-05-24 20:52:19 följande:

Kom igen nu Tussilago6! Håller tummarna för ett plus till i tråden!

Verkar trögt! Undrar om kroppen bara spelar mig ett spratt, jag kanske är sjuk eller nåt. Har mått jätteilla i ett par dagar nu, och jag tror inte att det är inbillning för det är inte ett symtom jag letat efter eftersom jag inte mått illa vid mina andra graviditeter... BIM -2 idag, väldigt negativt test.
  • hurtänktedunu
    Hojjan skrev 2016-05-24 22:51:55 följande:

Jag fyller i februari, skitkul att åka pulka och leka snöbollskrig på kalaset och sedan gå in och dricka varm choklad!

Haha så har jag inte ens tänkt. Vad smart.

Ja jag blir glad så länge jag blir gravid. Det vet man ju aldrig liksom. Än är det för tidigt att säga. Har bim nästa fredag. Plussade på bim -2 sist.

Så bara att vänta nu.
  • hurtänktedunu
    Tussilago6 skrev 2016-05-25 08:13:38 följande:

Verkar trögt! Undrar om kroppen bara spelar mig ett spratt, jag kanske är sjuk eller nåt. Har mått jätteilla i ett par dagar nu, och jag tror inte att det är inbillning för det är inte ett symtom jag letat efter eftersom jag inte mått illa vid mina andra graviditeter... BIM -2 idag, väldigt negativt test.

Hoppas det kommer ett plus snart. Än är inte hoppet ute
  • Hojjan
    Tussilago6 skrev 2016-05-25 08:13:38 följande:

Prova med ett "tidigt test", de bör ge utslag
  • Hojjan

Idag blev det ett digitalt test. Skulle blivit igår på bim men jag glömde för vi fick bråttom iväg på morgonen :-P

• MissJL
    Hojjan skrev 2016-05-25 10:49:24 följande:

Suck, buggade sig innan den lagt till bild!

Härligt!! Grattis!!
Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?