• hurtänktedunu

Någon som sätter igång i maj 2016?

Nu är jag kanske ute långt i förväg men jag känner att jag måste hitta fler. Jag gör min man galen. Jag är precis lika jobbig nu som jag var inför första barnet.

så nu undrar jag, är det någon mer som kommer sätta igång och försöka nästa år?
    Vi har ett barn nu som är 1 år så vårt första barn kommer vara 2 när vi sätter igång.

• Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?
  • MissJL
    hurtänktedunu skrev 2016-05-30 18:39:57 följande:

Tog 2 till nu efter 9 timmar. Tjurblåsan. Tycker det syns mer på det undre nu. På det övre var det svårt att få det på bild. Men det syns mer nu på det än på bim-2 med dottern. Sa till och med min man.

Så idag bim -4 blev det plus då.

Wiiiie!! Grattis <3
  • hurtänktedunu
    mrsbygg skrev 2016-05-30 19:10:56 följande:

åh va roligt! Grattis till er!

Jag får hålla mig tills på torsdag :/

Åh vad tråkigt. Har du inga fler test? Jag kommer testa sönder mig till fredag. Älskar stegringar haha
  • hurtänktedunu
    MissJL skrev 2016-05-30 19:18:06 följande:

Wiiiie!! Grattis <3

Tack tack!! Helt sjukt att det tog sig på första. Trodde verkligen inte det alls.
  • mrsbygg
    hurtänktedunu skrev 2016-05-30 19:18:38 följande:
    Åh vad tråkigt. Har du inga fler test? Jag kommer testa sönder mig till fredag. Älskar stegringar haha
    Har två kvar, tänkte ta ett på torsdag och ett på söndag om det på torsdag inte visar nått! :)
  • hurtänktedunu
    mrsbygg skrev 2016-05-30 19:33:07 följande:

Har två kvar, tänkte ta ett på torsdag och ett på söndag om det på torsdag inte visar nått! :)

Det på torsdag kommer visa det lovar jag. Mitt höjdes ju bara under dagen liksom. Tror starkt på ett plus
  • Tussilago6
    hurtänktedunu skrev 2016-05-30 18:39:57 följande:

Tog 2 till nu efter 9 timmar. Tjurblåsan. Tycker det syns mer på det undre nu. På det övre var det svårt att få det på bild. Men det syns mer nu på det än på bim-2 med dottern. Sa till och med min man.

Så idag bim -4 blev det plus då.

Grattis!! Underbart!! Lycka till med graviditeten nu!
    hurtänktedunu skrev 2016-05-30 18:37:44 följande:

Ja men någon gång så kan det ju skilja. Det kommer säkert inom en snar framtid. Har det vart så lätt förut lär det ju ändå hända snart ändå.jag tror på dig

Tack! Vad gullig du är! Ja det är ju egentligen ingen brådska, men man vill ju så gärna!
  • hurtänktedunu
    Tussilago6 skrev 2016-05-30 19:56:47 följande:

Grattis!! Underbart!! Lycka till med graviditeten nu! Tack! Vad gullig du är! Ja det är ju egentligen ingen brådska, men man vill ju så gärna!

Tack så mycket. Spännande att göra det här igen faktiskt.

Ja vi hade ju inte heller någon brådska och hade ju inget emot att det tog tid. Men det var som jag sa till min man. Istället för att haka upp sig på vilken månad det blir borde jag och han nog bara vara glad att det gick. Har en syster som plussade efter 4 år och en IVF. Och andra gången tog det 9 månader så ja jag ska nog bara tacka
  • mrsbygg

Blir tokig på dessa "hugg/nypningar" i högra sidan av livmodern/äggstockarna..
    Blir tokig allmänt på alla dessa symtom..
    Vill bara ha ett redigt plus!

• hurtänktedunu
    mrsbygg skrev 2016-05-30 20:38:23 följande:

Blir tokig på dessa "hugg/nypningar" i högra sidan av livmodern/äggstockarna..
    Blir tokig allmänt på alla dessa symtom..
    Vill bara ha ett redigt plus!

förstår det men jag tycker faktiskt att du har ett plus. Men som du planerar. ta ett nytt lite längre in på veckan.
  • mrsbygg
    hurtänktedunu skrev 2016-05-30 20:57:28 följande:
    förstår det men jag tycker faktiskt att du har ett plus. Men som du planerar. ta ett nytt lite längre in på veckan.
    när karln ser ett plus så är det ett plus ;) jag tror, och känner mig gravid. men han tror inte på det än. Känns inte lika skoj då :/
Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?