• hurtänktedunu

Någon som sätter igång i maj 2016?

Nu är jag kanske ute långt i förväg men jag känner att jag måste hitta fler. Jag gör min man galen. Jag är precis lika jobbig nu som jag var inför första barnet.

så nu undrar jag, är det någon mer som kommer sätta igång och försöka nästa år?
    Vi har ett barn nu som är 1 år så vårt första barn kommer vara 2 när vi sätter igång.

• Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?
  • hurtänktedunu
    Lina E skrev 2016-06-01 06:58:03 följande:

Tyckte jag kunde ana ett streck nu på morgonen :)

Vågar inte hoppas på för mycket, avvaktar ett par dagar ni och hoppas sen på ett starkt plus :)

Åh vad roligt. Håller alla tummar för dig
  • MissJL
    Tussilago6 skrev 2016-06-01 08:28:44 följande:

Vi kanske ägglossar som bara den denna månad och gör oss varsitt tvillingpar till!

Haha! Ja kanske det! Äggstockarna kanske rasslar loss en hel massa ägg :D Men för min del räcker det nog med ett ;)
  • lillagumman85
    Tussilago6 skrev 2016-06-01 08:28:44 följande:

Vi kanske ägglossar som bara den denna månad och gör oss varsitt tvillingpar till!

Hihi vilken kul tanke!

Gäller att se det positiva i allt!
  • lillagumman85

Min status för dagen:

Trött som bara den och vaknade super hungrig i morse. Tog snabbt lite youghurt med hungern övergick då i illamående. Inte lika svullen om magen idag men ingen mens heller.

Testar nog igen på fredag morgon tror jag.

• Tussilago6
    MissJL skrev 2016-06-01 11:27:58 följande:

Haha! Ja kanske det! Äggstockarna kanske rasslar loss en hel massa ägg :D Men för min del räcker det nog med ett ;)

Ett räcker här också, haha! Men man vet ju aldrig!
    lillagumman85 skrev 2016-06-01 15:49:30 följande:

Hihi vilken kul tanke!

Gäller att se det positiva i allt!

Ja vi har ju lyckats förut så! Spännande för dig nu, det blir säkert ett fint plus på fredag! Lycka till!
  • lillagumman85
    Tussilago6 skrev 2016-06-01 18:10:50 följande:

Ett räcker här också, haha! Men man vet ju aldrig! Ja vi har ju lyckats förut så! Spännande för dig nu, det blir säkert ett fint plus på fredag! Lycka till!

Tack! Hoppas hoppas!
  • mrsbygg

så trött, så trött...somnade nästan på min rast på jobbet idag! Lägger mig innan 21 på kvällarna för jag sitter och nickar till i soffan flera timmar innan haha...
    Sen mat, gisses..hungrig hela tiden!
    Är jag inte gravid så måste jag fått brist på nått i kroppen!
    Tuttarna ömmar fortfarande och jag har även "växtvärk"/hugg/nyp i äggstockarna/livmodern..
    Ska testa igen imorrn bitti, får se om det visar nått, annars blir det test på söndag igen!
    BIM-0-2 imorrn!

• hurtänktedunu
    mrsbygg skrev 2016-06-01 19:20:46 följande:

så trött, så trött...somnade nästan på min rast på jobbet idag! Lägger mig innan 21 på kvällarna för jag sitter och nickar till i soffan flera timmar innan haha...

Sen mat, gisses..hungrig hela tiden!

Är jag inte gravid så måste jag fått brist på nått i kroppen!

Tuttarna ömmar fortfarande och jag har även "växtvärk"/hugg/nyp i äggstockarna/livmodern..

Ska testa igen imorrn bitti, får se om det visar nått, annars blir det test på söndag igen!

BIM-0-2 imorrn!

Lycka till. Väntar på en bild i morgon bitti. Kör du digitalt eller?
  • mrsbygg
    hurtänktedunu skrev 2016-06-01 20:20:20 följande:
    Lycka till. Väntar på en bild i morgon bitti. Kör du digitalt eller?
    ne, blir ett vanligt. om det visar nått lägger jag upp en bild annars deppar jag tills söndag ;)
Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?