• hurtänktedunu

Någon som sätter igång i maj 2016?

Nu är jag kanske ute långt i förväg men jag känner att jag måste hitta fler. Jag gör min man galen. Jag är precis lika jobbig nu som jag var inför första barnet.

så nu undrar jag, är det någon mer som kommer sätta igång och försöka nästa år?
    Vi har ett barn nu som är 1 år så vårt första barn kommer vara 2 när vi sätter igång.

• Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?
  • MissJL
    hurtänktedunu skrev 2016-06-03 10:13:19 följande:

Hur går det för alla andra här nu. Vilka väntar på äl och bim?

Jag väntar på äl... Enligt appen skulle jag ha äl idag men hade inget utslag på äl-testet igår så jag tror den är lite längre bort ändå... Fortsätter speja ;)
  • hurtänktedunu
    FlikkanM skrev 2016-06-03 22:08:31 följande:

ÄL nu i helgen :)

Hur går det för dig och liten? Mår du bra?

Tussilago6 skrev 2016-06-03 22:48:13 följande:

Jag väntar på ägglossning, enligt min app så är det en vecka kvar men jag tror det finns en chans att det blir tidigare för min mens var så himla kort och appen räknade inte om ägglossningen för det. Men vi får väl se, har inga ägglossningstest denna månad, försöker chilla lite denna gång, ligger väl på med jämna mellanrum så spelar det inte så stor roll! Men det kan ändå vara lite intressant att veta när den är.

Hur går det för dig?

Det går bara bra. Inne i v5 nu och har väldigt få symtom än så länge så jag klagar inte men det blir nog värre. Har bokat in ett vul i v8 så vi får se den lilla. Känns dock jätte overkligt faktiskt. Att Man ska göra detta igen liksom.
  • hurtänktedunu
    MissJL skrev 2016-06-04 07:54:47 följande:

Jag väntar på äl... Enligt appen skulle jag ha äl idag men hade inget utslag på äl-testet igår så jag tror den är lite längre bort ändå... Fortsätter speja ;)

Då kommer det säkert snart.
  • KatarinaMaja

Jag har beräknad ÄL den 15/6. Har en son sedan tidigare som snart blir 20 månader gammal. Nu kör vi! Detta blir 4:e försöket. Håll tummarna för att vi lyckas!

• Svelin

Jag väntar på BIM den 9/6. Jag har kort lutealfas tror jag (9 dagar om det stämmer) så jag kommer inte kunna testa på bim om inte mensen dykt upp. Jag hoppas verkligen inte att den kommer för barnens skolavslutning är då och jag blöder så mycket de första 2-3 dagarna. Inte kul att sitta där och känna att det kanske läcker. :( Vi prickade äl bra så jag håller tummarna att det går vägen denna gång. Försök två är detta.
  • lillagumman85

Ännu en dag utan mens här.. jag är dessutom modig nog att klä mig i vitt. Haha

Hoppas att mensen håller sig borta även denna dag.

• KatarinaMaja
    lillagumman85 skrev 2016-06-04 11:23:22 följande:

Ännu en dag utan mens här.. jag är dessutom modig nog att klä mig i vitt. Haha

Hoppas att mensen håller sig borta även denna dag.

Håller tummarna för din skull lillagumman85!
  • lillagumman85
    KatarinaMaja skrev 2016-06-04 13:44:28 följande:

Håller tummarna för din skull lillagumman85!

Tack!

Molvärk från och till nu igen.

Känns verkligen som att om inte mensen dyker upp idag är det bara att vänta in plussat på stickan om några dagar!
  • Lilla.p

Bim den 12/6. Spänningen är olidlig ????

Känner inget direkt. Kanske nått som jag inte kan sätta fingret på vad. (Eller önsketänkande)
Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?