Tussilago6 skrev 2016-06-08 19:29:42 följande:
Samma här, andra cykeln här också och den första var konstig, jag hade mens i typ nio dagar och när det var dags för ägglossning så fick jag jätteont i äggstockarna fast inga positiva äl-test. Kände mig ändå jättegravid nån vecka efter äl så jag trodde det hade tagit sig ändå. Men det var nog nåt annat knas, testade negativt på negativt men illamåendet höll i sig, sen kom mensen. Nån form av hormonrubbning efter spiralen kanske. Mensen efter det, alltså min senaste, varade i endast två dagar och var sparsam så jag misstänker att min ägglossning uteblev.
Tävlingsdiet? Vad innebär det?
Man kan bli galen på hur kroppen in bete sig och ändå så kan man egentligen inte veta helt vad som försiggår.
Tävlingsdieten som jag gjorde var inför en del tävlingar i bodyfitness under förra året. Då vill man behålla muskelmassan och få bort fett. Allt blir lite skevt mot slutet inför tävling då diet och träning blir allt tuffare. Smaker, humör, kroppen reagerar lite hipp som happ fast man själv inte märker allt. Men det var jäkligt roligt och gick väldans bra i mina tävlingar men
vill absolut inte gå runt i tävlingsform året om hahaha trivs bättre med lite former och fluff :)