• hurtänktedunu

Någon som sätter igång i maj 2016?

Nu är jag kanske ute långt i förväg men jag känner att jag måste hitta fler. Jag gör min man galen. Jag är precis lika jobbig nu som jag var inför första barnet.

så nu undrar jag, är det någon mer som kommer sätta igång och försöka nästa år?
    Vi har ett barn nu som är 1 år så vårt första barn kommer vara 2 när vi sätter igång.

• Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?
  • FlikkanM

Nu kommer säkert mensen eller inte. Är på ÄL +11/12 idag och igår hade jag sån mensvärk, tänkte att nu kommer den och se där på toaletten kom yttepytte brunt på pappret. Mensvärken håller i sig och illamåendet sköljde över mig igårkväll när jag skulle gå och sova och idag. Men alltså inget mer har kommit. Går på toa stup i kvarten för att titta då jag inte vill bloda ner mina vita jobbyxor hahaha.

Trodde jag ev hade nidblödning i slutet av förra veckan men det kanske var nått annat lixom det här.

• Lilla.p
    FlikkanM skrev 2016-06-16 11:18:58 följande:

Nu kommer säkert mensen eller inte. Är på ÄL +11/12 idag och igår hade jag sån mensvärk, tänkte att nu kommer den och se där på toaletten kom yttepytte brunt på pappret. Mensvärken håller i sig och illamåendet sköljde över mig igårkväll när jag skulle gå och sova och idag. Men alltså inget mer har kommit. Går på toa stup i kvarten för att titta då jag inte vill bloda ner mina vita jobbyxor hahaha.

Trodde jag ev hade nidblödning i slutet av förra veckan men det kanske var nått annat lixom det här.

Låter ju mycket lovande. Hihi. Vi håller alla tummar o tår att inget rött kommer i brallan. :)
  • Lilla.p

Jag får testa i morgon igen med morgonkiss o se om de blir starkare. Jag testade ju förra veckan och då var de ju blankt

• FlikkanM
    Lilla.p skrev 2016-06-16 12:03:38 följande:

Jag får testa i morgon igen med morgonkiss o se om de blir starkare. Jag testade ju förra veckan och då var de ju blankt

Ser också ett sträck! Grattis :)

Blir sugen att testa jag med.... Men eftersom jag inte vet om mensen kommer så känns det onödigt :)
  • Lilla.p
    FlikkanM skrev 2016-06-16 12:18:22 följande:

Ser också ett sträck! Grattis :)

Blir sugen att testa jag med.... Men eftersom jag inte vet om mensen kommer så känns det onödigt :)

Tack. Ja det är ju svårt att hålla sig. För en vecka sedan var de ju negativt för min del, så trodde det var kört. Verkligen.

Hihi spara testet o ta efter helgen som du planerat :)
  • hurtänktedunu
    Lilla.p skrev 2016-06-16 12:01:46 följande:
    Kunde inte hålla mig. Var tvungen o testa. Man kan ana litet streck kanske
    helt klart ett streck.  Grattis :D
  • Lilla.p
    hurtänktedunu skrev 2016-06-16 13:12:17 följande:

helt klart ett streck.  Grattis :D

Tack tack. Men måste ha ett till test för att fatta att nummer tre bakas. Ghaa
  • MissJL

Sjunde dagen med blinkade gubbe på CB digital.. Förra månaden 9 dagar utan få max. Blir lite fundersam, har jag ingen äl? Har jag för lågt hormon? Varför har jag en östrogenökning i så många dagar? Gaaah! Inga fler dyra tester iallafall! Blir bara frustrerad...

• hurtänktedunu
    Lilla.p skrev 2016-06-16 13:23:38 följande:

Tack tack. Men måste ha ett till test för att fatta att nummer tre bakas. Ghaa

Haha jag har slutat testa nu men jag tog ca 25 st
Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?