• hurtänktedunu

Någon som sätter igång i maj 2016?

Nu är jag kanske ute långt i förväg men jag känner att jag måste hitta fler. Jag gör min man galen. Jag är precis lika jobbig nu som jag var inför första barnet.

så nu undrar jag, är det någon mer som kommer sätta igång och försöka nästa år?
    Vi har ett barn nu som är 1 år så vårt första barn kommer vara 2 när vi sätter igång.

• Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?
  • Lilla.p
    Tussilago6 skrev 2016-06-22 06:02:21 följande:

Negativt idag med ett testa tidigt test, antar att kroppen spelade mig ett spratt igen...

Oh nej. Attans vad synd. Bara invänta mensen och skulle den ändå inte dyka upp så kan Du testa igen.

Annars får ni satsa på nästa ÄL. Snart prickar ni
  • Svelin

Hur går det för alla? Vi är mitt uppe i äl-tider. Vet inte exakt när den inträffar, men vi sexar på ca varannan dag nu och håller tummarna att det funkar! :)

• MissJL

Mensen är slut sen några dagar så nu väntar äl, enligt app 2/7 alltså på lördag. Jag tänker inte använda tester den här månaden. Jag har inte fått nån fast gubbe på CB så det känns bara bortkastat ändå.. Håller tummarna att jag faktiskt har äl trots att jag inte får nått utslag. Vi ligger på som vanligt o hoppas på det bästa! ;)

• stellanocte
    Svelin skrev 2016-06-27 06:12:02 följande:

Hur går det för alla? Vi är mitt uppe i äl-tider. Vet inte exakt när den inträffar, men vi sexar på ca varannan dag nu och håller tummarna att det funkar! :)

Vi är också mitt upp i den fertila perioden. Beräknad ÄL på onsdag. 

Vi kör också varannan dag och hoppas att det ska ta sig :)
  • Tussilago6

Hej alla! Fick mens på midsommardagen och idag är den slut. Två dagars sparsam mens, använde binda i några timmar bara. Samma som förra månaden, börjar tro att det är nåt fel på kroppen... Jag ska inte heller testa med äl-test denna månad, ska försöka hålla mig från graviditetstest också men det lär inte gå. Får väl bara se till att ligga järnet under semestern!

• lillagumman85

Uppdatering från mig.

Min kropp är ju som sagt också konstig.

Nu blöder jag inget efter sex iaf.. har dock inte kollat upp hos gyn.. (är nog lite rädd för vad som ska hitta)

Nu känns allt bra ändå och vi sexar på som vanligt.

Kanske blir mest avslappnat nu när cykeln är så oregelbunden och jag inte ens räknar ut när det bör vara äl eller mens. Vi har sex när det faller oss in.. och nu har det visst blivit ute dagar i rad! haha

Håller tummarna för oss alla!

• FlikkanM

Nu har jag jordens värk från äggstocksområdet och ömma bröstvårtor så antar att ÄL är på intågande, men trodde k te det skulle vara förens på söndag. Får se om jag testar med stickor eller inte. Dom att inte kommit än så vi får se helt enkelt :) myst på varannan/varje dag efter mensens slut så hoppas det tar sig denna gång. Nu kommer hjärnan vara mer bortkopplad då vi ska på lite olika miniresor under semestern så börjat :)

• Topa90

Behöver hjälp, tips!!

Har använt billigare enklare ägglossningsstickor som visar positivt med

Två streck tidigare. Inget bebis här, men jag tycker de kan vara luriga att läsa av. Någon som testat clearblues istället, vad tyckte ni om de? På de står de ju om det Är positivt eller negativt genom smiley.. Vad tror ni?

• MissJL

Mina första älflytningar sen spiralen åkte ut!! Äntligen nått att hålla koll på nu när jag inte ska testa med stickor denna månad :)

• lillagumman85
    MissJL skrev 2016-06-29 21:41:52 följande:

Mina första älflytningar sen spiralen åkte ut!! Äntligen nått att hålla koll på nu när jag inte ska testa med stickor denna månad :)

Härligt!

Har också väntar på dessa äl flytningar och andra tecken på äl... hoppas på att de kommer för mig också snart!
Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?