• hurtänktedunu

Någon som sätter igång i maj 2016?

Nu är jag kanske ute långt i förväg men jag känner att jag måste hitta fler. Jag gör min man galen. Jag är precis lika jobbig nu som jag var inför första barnet.

så nu undrar jag, är det någon mer som kommer sätta igång och försöka nästa år?
    Vi har ett barn nu som är 1 år så vårt första barn kommer vara 2 när vi sätter igång.

• Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?
  • lillagumman85
    FlikkanM skrev 2016-07-13 11:59:50 följande:

Fick hem testerna nu och jag som kanske skulle vänta kunde ju inte hålla mig. Enbart hållit urin i 1,5 h och fick detta!!! Tro på fasiken att jag är GRAVID trotts de bruna flytningarna jag haft i några dagar! Ses ännu tydligare i verkligheten och med den korta tiden jag hållet mig borde hormonerna finnas där :) nytt test imorgonbitti bara för att :)

Ååååh.. GRATTIS!!!

Känner hur jag ryser till av med-lycka när jag ser det där!!!
  • FlikkanM
    lillagumman85 skrev 2016-07-13 13:26:41 följande:

Ååååh.. GRATTIS!!!

Känner hur jag ryser till av med-lycka när jag ser det där!!!

Det gick ju bra det där :) än så länge iaf :) hoppas det håller sig på plats nu :)
  • MissJL

Fick hem testerna nu och jag som kanske skulle vänta kunde ju inte hålla mig. Enbart hållit urin i 1,5 h och fick detta!!! Tro på fasiken att jag är GRAVID trotts de bruna flytningarna jag haft i några dagar! Ses ännu tydligare i verkligheten och med den korta tiden jag hållet mig borde hormonerna finnas där :) nytt test imorgonbitti bara för att :)

Superstort grattis!! Härligt med en vårbebis!!

Om min cykel håller samma dagar som sist har jag BIM om 3 dagar! Hoppas så innerligt på två streck då jag också!
  • FlikkanM
    MissJL skrev 2016-07-13 14:15:23 följande:

Superstort grattis!! Härligt med en vårbebis!!

Om min cykel håller samma dagar som sist har jag BIM om 3 dagar! Hoppas så innerligt på två streck då jag också!

Jah håller tummarna :) är ju idag på antagligen BIM -4 men kan även vara -2 om ÄL skedde tidigare men tror mer på -4.

Uppdatera hur det går. Hur mår du nu föresten?
  • MissJL
    FlikkanM skrev 2016-07-13 14:53:19 följande:

Jah håller tummarna :) är ju idag på antagligen BIM -4 men kan även vara -2 om ÄL skedde tidigare men tror mer på -4.

Uppdatera hur det går. Hur mår du nu föresten?

Har två CB digital som ligger o bränner i lådan men tänker vänta till BIM + nån dag med att testa. Jag mår bara bra, inga känningar av nått. Har fortfarande en bra känsla i kroppen men det är nog mentalt, tredje gången gillt ;)
  • Tussilago6

Åhhh, grattis!!! Vilken lycka!!
  • Tussilago6
    MissJL skrev 2016-07-13 17:02:51 följande:

Har två CB digital som ligger o bränner i lådan men tänker vänta till BIM + nån dag med att testa. Jag mår bara bra, inga känningar av nått. Har fortfarande en bra känsla i kroppen men det är nog mentalt, tredje gången gillt ;)

Tredje gången gillt låter bra, det kan vi köra på allihopa tycker jag!
  • hurtänktedunu

Åh grattis!!! Det där är jätte mycket starkare än jag fick när jag testade först. Så roligt
  • FlikkanM
    MissJL skrev 2016-07-13 17:02:51 följande:

Tredje gången gillt absolut! Det spelar ingen roll om en bra känsla ligger mentalt eller fysiskt, det ger nog bra vibbar till vardera :)
    Tussilago6 skrev 2016-07-13 18:35:49 följande:

Åhhh, grattis!!! Vilken lycka!!

Tusen tack, helt galet. Gjorde faktiskt ett test till på em/kv bara för att bekräfta det första och det stämde hahahaha
    hurtänktedunu skrev 2016-07-13 18:54:01 följande:

Åh grattis!!! Det där är jätte mycket starkare än jag fick när jag testade först. Så roligt

Tusen tack, ja jag tyckte det var ett bra streck för att knappt hållet sig nått hihi! Hur mår du?
  • stellanocte

Åh, GRATTIS! Blir så glad när jag ser andra plussa. Var det tredje försöket för er? 
Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?