• hurtänktedunu

Någon som sätter igång i maj 2016?

Nu är jag kanske ute långt i förväg men jag känner att jag måste hitta fler. Jag gör min man galen. Jag är precis lika jobbig nu som jag var inför första barnet.

så nu undrar jag, är det någon mer som kommer sätta igång och försöka nästa år?
    Vi har ett barn nu som är 1 år så vårt första barn kommer vara 2 när vi sätter igång.

• Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?
  • stellanocte
    FlikkanM skrev 2016-07-18 07:03:27 följande:
    Ni då?
    Vi har inte sagt till någon att vi försöker bli med barn. Många skulle säkert bli glada men det känns som att det skulle bli jobbigt med mycket frågor. Jag har nog med mina egna frågor
  • Tussilago6

Minus idag igen på bim -2 och nu har jag mensvärk så det blev nog inte tredje gången gillt för mig. Hoppas på augusti då...

• stellanocte
    Tussilago6 skrev 2016-07-20 13:43:24 följande:

Minus idag igen på bim -2 och nu har jag mensvärk så det blev nog inte tredje gången gillt för mig. Hoppas på augusti då...

Tråkigt men så länge inte mensen har kommit finns det fortfarande hopp. Annars hoppas vi på augusti
  • lillagumman85

Skit också! Mannen säger att mina tester ej har kommit i brevlådan idag. Hmm... jag som hade ställt mig in på test ikväll. Nu blir det ju inte fören tidigast imorgon kväll efter jobbet. Sugen på att sticka till affären å handla att iaf. *kluven*

Kanske var meningen... att jag skulle vänta. :-/

• lillagumman85

Hur går det för alla i denna tråd?

Själv har jag verken fått mens eller plus.

Nytt test blir på måndag morgon.

• FlikkanM
    lillagumman85 skrev 2016-07-23 23:40:40 följande:

Hur går det för alla i denna tråd?

Själv har jag verken fått mens eller plus.

Nytt test blir på måndag morgon.

Tjohej, det går bra hoppas jag. Är i v 6 nu, hade svagt aprikosfärgade flytningar innan helgen så jag höll på att dö av nervositet men det har inte blivit nått mer, kan tänka mig att det antingen är av växande livmoder eller för nått jag gjort dagarna innan. Kom å tänka på att jag hade mått så oförskämt bra dagen innan också så googlen (min bästa och värsta vän) tydde ju på ev missfall eller normalt. Men samma natt kom symtom och allt tillbaka så jag har släppt tänker och känner mig lungn :) vilat lite extra i helgen vara för psykets skull :)

Hur mår du då? Hoppas på plus nu då :)
  • Tussilago6

Hej alla, jag har varit på semester och fast jag inte hade några symtom så steg hoppet när mensen vart några dagar sen. Men igår testade jag negativt igen och idag kom mensen, så inget tredje gången gillt för mig...

• FlikkanM
    Tussilago6 skrev 2016-07-24 08:41:21 följande:

Hej alla, jag har varit på semester och fast jag inte hade några symtom så steg hoppet när mensen vart några dagar sen. Men igår testade jag negativt igen och idag kom mensen, så inget tredje gången gillt för mig...

Nya tag i augusti istället :) håller tummarna för dig då ;)
  • lillagumman85

Jag hade ju tänkt testa imorgon.. men imorse vaknade jag med ett ryck och mensen var ett faktum.

Nya tag nästa månad. Känns väldigt deppigt idag bara! svårt att hålla humöret uppe.

• lillagumman85
    FlikkanM skrev 2016-07-24 08:21:22 följande:

Tjohej, det går bra hoppas jag. Är i v 6 nu, hade svagt aprikosfärgade flytningar innan helgen så jag höll på att dö av nervositet men det har inte blivit nått mer, kan tänka mig att det antingen är av växande livmoder eller för nått jag gjort dagarna innan. Kom å tänka på att jag hade mått så oförskämt bra dagen innan också så googlen (min bästa och värsta vän) tydde ju på ev missfall eller normalt. Men samma natt kom symtom och allt tillbaka så jag har släppt tänker och känner mig lungn :) vilat lite extra i helgen vara för psykets skull :)

Hur mår du då? Hoppas på plus nu då :)

Så bra att symtomen är tillbaka!

Det ska nog gå bra hela vägen ska du se!

Här blev det ingen bebis denna månaden heller. Mår ganska bra ändå.. fast är såklart ledsen och besviken.
Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?