• hurtänktedunu

Någon som sätter igång i maj 2016?

Nu är jag kanske ute långt i förväg men jag känner att jag måste hitta fler. Jag gör min man galen. Jag är precis lika jobbig nu som jag var inför första barnet.

så nu undrar jag, är det någon mer som kommer sätta igång och försöka nästa år?
    Vi har ett barn nu som är 1 år så vårt första barn kommer vara 2 när vi sätter igång.

• Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?
  • MissJL
    hurtänktedunu skrev 2016-07-17 10:44:20 följande:

Åh vad roligt. grattis. Jag älskar när det kommer plus i den här tråden.

Tack! Jag är nog fortfarande för chockad för att förstå.. 25 mars blir BF :)
  • hurtänktedunu
    MissJL skrev 2016-07-17 10:58:20 följande:

Tack! Jag är nog fortfarande för chockad för att förstå.. 25 mars blir BF :)

Ja jag förstår det. Vet inte riktigt om jag har förstått det än. Åh vad roligt med en marsbebis. Precis när våren kommer
  • FlikkanM
    hurtänktedunu skrev 2016-07-17 15:02:58 följande:

Ja jag förstår det. Vet inte riktigt om jag har förstått det än. Åh vad roligt med en marsbebis. Precis när våren kommer

Ibland känns det som jag varit gravid i en evighet, ibland glömmer jag nästan bort det och ibland pirrar det av nervositet när jag fattar att det verkligen är sant :)

Hoppas det blir en mars bebis, men kan lika gärna bli en aprilare. Gick över med dottern 8-9 dagar så gör jag det med denna så blir det april. Samma månad som dottern är född så skulle vara kul att få en i mars :)
  • hurtänktedunu
    FlikkanM skrev 2016-07-17 18:12:25 följande:

Ibland känns det som jag varit gravid i en evighet, ibland glömmer jag nästan bort det och ibland pirrar det av nervositet när jag fattar att det verkligen är sant :)

Hoppas det blir en mars bebis, men kan lika gärna bli en aprilare. Gick över med dottern 8-9 dagar så gör jag det med denna så blir det april. Samma månad som dottern är född så skulle vara kul att få en i mars :)

Haha ja jag har exakt samma känsla. Är i v11 nu och ibland känns det som att det går så snabbt och ibland vill jag att det går snabbare ändå. Haha.

Vill bara komma till kuben typ igår.
  • FlikkanM
    hurtänktedunu skrev 2016-07-17 19:43:09 följande:

Haha ja jag har exakt samma känsla. Är i v11 nu och ibland känns det som att det går så snabbt och ibland vill jag att det går snabbare ändå. Haha.

Vill bara komma till kuben typ igår.

Vad är kuben? Är det testet med riskanalys?
  • stellanocte
    MissJL skrev 2016-07-16 12:58:35 följande:

Kunde inte hålla mig!! Min känsla var rätt, tredje gången gillt!! Nu hoppas vi att vår lilla 3a håller i sig <3

Vad roligt, GRATTIS!
  • stellanocte
    FlikkanM skrev 2016-07-17 18:12:25 följande:

Har ni börjat berätta för omgivningen än att ni väntar barn?
  • FlikkanM
    stellanocte skrev 2016-07-18 02:25:49 följande:

Nä inte än, tänkte berätta för svägerskan nästa gång hon frågar för hon vet att vi försöker men sen beroende på om magen håller sig gömd så blir det först v 10-11 för mina föräldrar osv. Jobbet får vänta lite till. Jobbar nu 4 v och sen ledig på semester igen så de får veta efter jag kommer tillbaka :)

Tänkte fixa en t-shirt åt dottern där det står "jag ska bli storasyster men schy jag vet inget än" som hon ska få ha när mina föräldrar träffar henne. Men dottern själv ska vi försöka hålla det på lite tills magen syns och missfallsrisken minskat
  • FlikkanM
    stellanocte skrev 2016-07-18 02:25:49 följande:

Ni då?
  • Tussilago6

Här blev det ett negativt test idag på bim-4, vet att det inte är kört än men hoppet minskar juh. Jag känner ingenting heller så det blir nog ingenting denna månad heller...

Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?