• hurtänktedunu

Någon som sätter igång i maj 2016?

Nu är jag kanske ute långt i förväg men jag känner att jag måste hitta fler. Jag gör min man galen. Jag är precis lika jobbig nu som jag var inför första barnet.

så nu undrar jag, är det någon mer som kommer sätta igång och försöka nästa år?
    Vi har ett barn nu som är 1 år så vårt första barn kommer vara 2 när vi sätter igång.

• Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?
  • FlikkanM
    stellanocte skrev 2016-07-13 21:09:57 följande:

Åh, GRATTIS! Blir så glad när jag ser andra plussa. Var det tredje försöket för er? 

Åh tack vilken fin kommentar :)

Japp tredje gången gillt :)
  • hurtänktedunu
    FlikkanM skrev 2016-07-13 20:25:05 följande:
    Tredje gången gillt absolut! Det spelar ingen roll om en bra känsla ligger mentalt eller fysiskt, det ger nog bra vibbar till vardera :)
    Tussilago6 skrev 2016-07-13 18:35:49 följande:

Åhhh, grattis!!! Vilken lycka!!

Tusen tack, helt galet. Gjorde faktiskt ett test till på em/kv bara för att bekräfta det första och det stämde hahahahaTusen tack, ja jag tyckte det var ett bra streck för att knappt hållet sig nått hihi! Hur mår du?
    ja men verkligen. som sagt mitt var knappt ett streck på bim -4 och det var morgonurin så det där är hur fint som helst.

Jag mår bara bra. är en sådan där jävlig person som knappt känner mig gravid. inga kräkningar och inget annat. men två ultraljud bekräftar en bebis i alla fall så det är skönt. :D
    Nu är det början på en underbar resa.
  • MissJL

BIM idag! Jag har haft känningar i magen två dagar, liknar mensvärk men ingen mens än o den brukar komma direkt på morgonen.. Håller tummarna att den håller sig borta så testar jag i morgon! Sambon noterade att jag har gått o gäspat hela fm trots att vi har sovit bra... O första gravsymtomet med flickorna var omänsklig trötthet!

• MissJL

Kunde inte hålla mig!! Min känsla var rätt, tredje gången gillt!! Nu hoppas vi att vår lilla 3a håller i sig <3

• FlikkanM
    MissJL skrev 2016-07-16 12:58:35 följande:

Kunde inte hålla mig!! Min känsla var rätt, tredje gången gillt!! Nu hoppas vi att vår lilla 3a håller i sig <3

Woho! Så roligt för er :) stort grattis :)
  • lillagumman85

Wiiiiii! GRATTIS!!!!!

Blir så himla glad!
  • lillagumman85

Jag har troligtvis bim på tisdag.

Känner sedan några dagar molvärk som går ner i blygbenet.. och trööööött!

Hoppas hoppas!

• Tussilago6

Åhh grattis!!! Det här med tredje gången gillt verkar ju vara da shit liksom. Jag är på bim-5 så jag får hålla mig några dagar till....
  • MissJL

Tack söta rara ni för alla grattis!! Hoppas att vi alla snart får gå runt med fjärilsfladder i magen och köpa mammabyxor :)

Tussilago6 skrev 2016-07-17 08:59:15 följande:

Åhh grattis!!! Det här med tredje gången gillt verkar ju vara da shit liksom. Jag är på bim-5 så jag får hålla mig några dagar till....

lillagumman85 skrev 2016-07-16 18:23:05 följande:

Wiiiiii! GRATTIS!!!!!

Blir så himla glad!

FlikkanM skrev 2016-07-16 13:12:09 följande:

Woho! Så roligt för er :) stort grattis :)

• hurtänktedunu

Åh vad roligt. grattis. Jag älskar när det kommer plus i den här tråden.
Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?