• hurtänktedunu

Någon som sätter igång i maj 2016?

Nu är jag kanske ute långt i förväg men jag känner att jag måste hitta fler. Jag gör min man galen. Jag är precis lika jobbig nu som jag var inför första barnet.

så nu undrar jag, är det någon mer som kommer sätta igång och försöka nästa år?
    Vi har ett barn nu som är 1 år så vårt första barn kommer vara 2 när vi sätter igång.

• Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?
  • MissJL
    hurtänktedunu skrev 2016-08-03 18:46:23 följande:

Rent jävla skitsnack. Akuten får inte begränsa. Tycker du kan Åka dit ändå. Vilka idioter. Jobbar för övrigt själv på vanliga akuten och vi har gyn jourtid och jag skulle aldrig neka

Tack för hjälpen! Om jag inte får hjälp innan helgen då åker jag till akuten o bänkar mig... Tänk om blödningen betyder ett MA o inte ett MF, när skulle jag få hjälp då? Men hoppet är det sista som överger en <3
  • hurtänktedunu
    MissJL skrev 2016-08-03 18:58:04 följande:

Tack för hjälpen! Om jag inte får hjälp innan helgen då åker jag till akuten o bänkar mig... Tänk om blödningen betyder ett MA o inte ett MF, när skulle jag få hjälp då? Men hoppet är det sista som överger en <3

Precis. Jag hoppas för din skull och eftersom det slutar blöda är det ju ett bra tecken. Och det känns som att dom som haft ma oftast får bruna blödningar och bara pytte. Din var ju röd. Jag tror den mår bra
  • stellanocte
    MissJL skrev 2016-08-02 22:21:08 följande:

Jag fick en stor blödning idag (V6+2) så vi får se hur det här går... Blev nekad att komma in på en undersökning så i morgon ska jag leta reda på nån privat. Måste få veta om det verkligen var ett MF eller vad som hänt... Är helt färdig nu...

Nej, vad tråkigt att höra :( Blir så arg att du blev nekad att komma in också. Jag skulle begära att få prata med någon annan - så här ska det inte få gå till. 

Håller alla tummar och tår för dig. 
  • MissJL

Efter många om och men fick jag komma in på gyn. Jag har fått se en liten krabat med fina hjärtslag <3 Men dom såg också att jag hade en blödning i livmodern så jag skulle inte bli rädd för fler blödningar. Kram!!

• hurtänktedunu
    MissJL skrev 2016-08-04 10:59:23 följande:

Efter många om och men fick jag komma in på gyn. Jag har fått se en liten krabat med fina hjärtslag <3 Men dom såg också att jag hade en blödning i livmodern så jag skulle inte bli rädd för fler blödningar. Kram!!

Men vad skönt att den lilla mådde bra. Hoppas du slipper fler blödningar nu
  • Tussilago6

Åh vad skönt!! Så hade jag när jag väntade twinsen, men det kom inte så mycket mer, det bara försvann...
  • MissJL
    Tussilago6 skrev 2016-08-04 20:07:47 följande:

Åh vad skönt!! Så hade jag när jag väntade twinsen, men det kom inte så mycket mer, det bara försvann...

Bm sa att blödningen mycket möjligt kunde ha varit en tvillinggraviditet... Lite blandade känslor men jag är så lycklig över det lilla livet som är kvar!
  • Svelin

Miss JL-vad skönt att allt såg bra ut. Hoppas du slipper fler blödningar nu.

FlikkanM-jag håller väl inte det jag skrivit helt och hållet. Det är ju svårt att inte analysera. :/ Tror nog att mensen kommer om någon dag. Har väl typ samma symtom som förra månaden. Det är ju bara att vänta och se. :)

Är det någon mer som väntar på bim? Eller var i cykeln är ni andra som inte är gravida än?

• stellanocte

Härligt att höra
  • stellanocte
    Svelin skrev 2016-08-05 01:11:15 följande:

Miss JL-vad skönt att allt såg bra ut. Hoppas du slipper fler blödningar nu.

FlikkanM-jag håller väl inte det jag skrivit helt och hållet. Det är ju svårt att inte analysera. :/ Tror nog att mensen kommer om någon dag. Har väl typ samma symtom som förra månaden. Det är ju bara att vänta och se. :)

Är det någon mer som väntar på bim? Eller var i cykeln är ni andra som inte är gravida än?

Ja, jag väntar på BIM. Är på BIM-4 i dag och dagarna går så sakta. 
Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?