• hurtänktedunu

Någon som sätter igång i maj 2016?

Nu är jag kanske ute långt i förväg men jag känner att jag måste hitta fler. Jag gör min man galen. Jag är precis lika jobbig nu som jag var inför första barnet.

så nu undrar jag, är det någon mer som kommer sätta igång och försöka nästa år?
    Vi har ett barn nu som är 1 år så vårt första barn kommer vara 2 när vi sätter igång.

• Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?
  • FlikkanM

Alltså så konstigt men spännande samtidigt nu. Är inne på 3 dagen med yttepytte brun/blod. Haft tampong för jag trott att: nu kommer den, nu sätter det igång... Men inte. Den är typ ren att det kan vara "torrt" att dra ur den. Så hoppas på att det är nått annat :)

• Lilla.p
    FlikkanM skrev 2016-06-17 19:51:32 följande:

Alltså så konstigt men spännande samtidigt nu. Är inne på 3 dagen med yttepytte brun/blod. Haft tampong för jag trott att: nu kommer den, nu sätter det igång... Men inte. Den är typ ren att det kan vara "torrt" att dra ur den. Så hoppas på att det är nått annat :)

Oh låter ju lovande. Så hade jag vid mina tidigare graviditeter.... Så hoppas nu för sin skull :)
  • FlikkanM
    Lilla.p skrev 2016-06-17 20:43:14 följande:

Oh låter ju lovande. Så hade jag vid mina tidigare graviditeter.... Så hoppas nu för sin skull :)

Jasså? Kommer du ihåg hur långt före BIM och hur långe det höll i sig?
  • Lilla.p
    FlikkanM skrev 2016-06-17 21:38:14 följande:

Jasså? Kommer du ihåg hur långt före BIM och hur långe det höll i sig?

Kommer bara ihåg exakt senaste. -14.

Då var de dagen innan eller samma dag Bim. Då var det ljus rosa blod på pappret när jag torkade och fattade att mensen var på ge. Från o till hela dagen

Dag 2 och 3 mer åt bruna hållet. Mycket bruna flytningar så att säga.

Så allt som höll de på i tre dagar. Dagen efter blev det ett +. :)
  • FlikkanM
    Lilla.p skrev 2016-06-17 21:46:04 följande:

Kommer bara ihåg exakt senaste. -14.

Då var de dagen innan eller samma dag Bim. Då var det ljus rosa blod på pappret när jag torkade och fattade att mensen var på ge. Från o till hela dagen

Dag 2 och 3 mer åt bruna hållet. Mycket bruna flytningar så att säga.

Så allt som höll de på i tre dagar. Dagen efter blev det ett +. :)

Härligt då finns det lite hopp här då kanske. Beställde tester nu så de kommer väl mån/tis, så har inte mensen dykt upp på riktigt i helgen så blir det att kolla men jag kanske slappnar av mer nu när jag ska iväg på galej så vill dyka upp hahaha men annars får testerna sparas till nästa gång :)
  • KatarinaMaja
    FlikkanM skrev 2016-06-18 16:51:15 följande:

Nu kom mensen med dunder och brak. Bara prova vidare...

Tråkigt. Lycka till med nästa cykel!
  • MissJL

Min mens kom i morse.. Vilket betyder att min cykel har ändrats helt! Nu verkar jag ha en cykel på 28 dagar så det är bara att räkna om.. Enligt appen blir äl 2/7 :)

• stellanocte
    MissJL skrev 2016-06-19 10:11:41 följande:

Min mens kom i morse.. Vilket betyder att min cykel har ändrats helt! Nu verkar jag ha en cykel på 28 dagar så det är bara att räkna om.. Enligt appen blir äl 2/7 :)

Då har vi BIM ungefär samtidigt då Har 27 dagar i min cykel och ÄL cirka 29:e juni.
  • Tussilago6

Tråkigt med mensar som dykt upp, lycka till med nästa cykel tjejer! Här är jag ovetande ännu, har bim på fredag och tycker mig ha ganska ömma bröst vilket känns lovande. Men kroppen spelade mig sånt spratt förra månaden så nu tar jag verkligen inte ut nåt i förskott...

Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?