• hurtänktedunu

Någon som sätter igång i maj 2016?

Nu är jag kanske ute långt i förväg men jag känner att jag måste hitta fler. Jag gör min man galen. Jag är precis lika jobbig nu som jag var inför första barnet.

så nu undrar jag, är det någon mer som kommer sätta igång och försöka nästa år?
    Vi har ett barn nu som är 1 år så vårt första barn kommer vara 2 när vi sätter igång.

• Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?
  • KatarinaMaja
    FlikkanM skrev 2016-06-14 16:59:24 följande:

Är antagligen på ÄL-9/10 men än så länge har jg bara känt nått litet hugg/stram då och då. Även brösten känns annorlunda, inte ömma men nått som inte är som det ska. Men inte så mycket att orda om. Får vänta några dagar till innan jag analyserar för mycket annars kommer jag väl skapa symtom :)

Ska på galej i Sthlm i helgen och BIM är nog på söndag mest troligt så kommer nog inte testa innan utan bara ha skoj där nere. Kommer inte bli nått direkt drickande då jag ska köra bil hem på söndag och vill vara pigg. Så testar nog på söndag kv eller mån morgon om ingen mens dykt upp. Så jag tänker leva som vanligt tills ett ev plus dyker upp :)

Spännande

Skulle det stå. Glömde bort att det ibte går att annda smileys.
  • stellanocte
    Lilla.p skrev 2016-06-14 12:04:26 följande:

Hur går det för alla??? Är de juni vi får satsa på?

Jag inväntar mensen, Bim+2 och mensmagen ömmar så den vankas nog snart.

Gjorde två tester förra veckan och inte ens tendens till streck el spökis.

Har BIM i morgon och har haft mensvärk i flera dagar nu så mensen kommer nog i morgon eller på torsdag. Den brukar vara ganska punktlig. 

Jag gjorde ett test i morse som var tvärblankt tyvärr. 

Nu siktar vi mot nästa ÄL som är sista veckan i juni  
  • FlikkanM
    Lilla.p skrev 2016-06-14 19:19:27 följande:

Ååå vad spännande. Ska du testa något innan helgen för o bara extra checka?

Hoppas du får skoj på din resa. Ska bli ännu mer spännande o få höra efter helgen när du testat. Håller tummarna

Ne tror faktiskt jag tänker håll mig och låta tiden utvisa om det blir mens på BIM eller inte. Ska bara ha skoj å släppa alla måsten å bara vara :)

Så har inte mensen kommit så testar jag när jag kommer hem :)
  • lillagumman85

Tog lite paus härifrån fl under mensen... nu är den tråkiga perioden slut sedan nån vecka och vi sexar på varannan dag igen. Har förmodligen äl runt midsommarafton.. så vi får hoppas att vi får till lite mys!

Måste säga att det var en märklig mens jag hade. Den var sparsam och lite långdragen och absolut inga klumpar som det brukar vara.. kan det vara så att jag aldrig hade någon ägglossning tror ni?

• Tussilago6
    lillagumman85 skrev 2016-06-14 22:27:25 följande:

Tog lite paus härifrån fl under mensen... nu är den tråkiga perioden slut sedan nån vecka och vi sexar på varannan dag igen. Har förmodligen äl runt midsommarafton.. så vi får hoppas att vi får till lite mys!

Måste säga att det var en märklig mens jag hade. Den var sparsam och lite långdragen och absolut inga klumpar som det brukar vara.. kan det vara så att jag aldrig hade någon ägglossning tror ni?

Sådär var min mens på första cykeln efter spiraluttaget, fast den varade bara i 2-3dagar. Funderar på samma... Fick aldrig några vidare utslag på äl-test heller. Har du nyss slutat med nåt preventivmedel?
  • Svelin
    lillagumman85 skrev 2016-06-14 22:27:25 följande:

Jag har troligtvis också äl runt midsommar! Vi får hålla tummarna för att det tar sig nu då! :)
  • lillagumman85
    Tussilago6 skrev 2016-06-14 23:05:59 följande:

Sådär var min mens på första cykeln efter spiraluttaget, fast den varade bara i 2-3dagar. Funderar på samma... Fick aldrig några vidare utslag på äl-test heller. Har du nyss slutat med nåt preventivmedel?

Jag slutade med mina p-piller i april och har blött två gånger nu sedan dess.

Denna månad blir vårt 2:a försök till bebis.
  • lillagumman85
    Svelin skrev 2016-06-15 06:15:33 följande:

Jag har troligtvis också äl runt midsommar! Vi får hålla tummarna för att det tar sig nu då! :)

Trevlig midsommar! hehe
  • Lilla.p
    stellanocte skrev 2016-06-14 21:52:07 följande:

Har BIM i morgon och har haft mensvärk i flera dagar nu så mensen kommer nog i morgon eller på torsdag. Den brukar vara ganska punktlig. 

Jag gjorde ett test i morse som var tvärblankt tyvärr. 

Nu siktar vi mot nästa ÄL som är sista veckan i juni  

Tråkigt att de inte prickade nu. Men Juni tror jag blir en bra månad. Avslappnat o semester på ingång

Midsommarbarn eller vad säger man :)
Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?