• hurtänktedunu

Någon som sätter igång i maj 2016?

Nu är jag kanske ute långt i förväg men jag känner att jag måste hitta fler. Jag gör min man galen. Jag är precis lika jobbig nu som jag var inför första barnet.

så nu undrar jag, är det någon mer som kommer sätta igång och försöka nästa år?
    Vi har ett barn nu som är 1 år så vårt första barn kommer vara 2 när vi sätter igång.

• Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?
  • Minlillaplutt
    Lilla.p skrev 2016-06-04 14:45:10 följande:

Hur många här inne försöker producera nummer 3?

Vi med. Eller ja, min tredje. Har samma situation som dig lillagumman85, mina barn är från tidigare förhållande och min man har ingå egna (ännu!).

Jag har skrivit i tråden förut, ett tag sen nu, då jag råkat få nytt jobb nu så har inte orkat el haft tid. Lite olägligt kanske o bli på smällen då man just börjat jobba, men får se vad som händer.... ;)

Hade ÄL nu i veckan och det finns en chans att jag blivit gravid. Ändå vågar jag inte hoppas, då jag ALLTID känt mig gravid om jag tänkt på det för mycket, och besvikelsen som följt är olidlig...

Så nu koncentrerar jag mig på jobbet o händer det så händer det! :)

GRATTIS till er som plussat!!!!
  • Tussilago6
    Lilla.p skrev 2016-06-04 14:45:10 följande:

Hur många här inne försöker producera nummer 3?

Här är det nr.6 som försöker bakas, åtminstone för mig, vi är också en modern familj! Försök nr 2 nu och räknar ner till ägglossning...
  • lillagumman85

Hmm..

Fick förmodligen min mens nu... på dag 35 i min cykel... tråkigt!! Trodde faktiskt på allvar att jag var gravid! :'(

• Tussilago6
    lillagumman85 skrev 2016-06-05 12:47:23 följande:

Hmm..

Fick förmodligen min mens nu... på dag 35 i min cykel... tråkigt!! Trodde faktiskt på allvar att jag var gravid! :'(

Tråkigt! Det var samma för mig när jag fick mens sist, kände mig så himla gravid men blev visst grundlurad av kroppen. Sån otrolig besvikelse. Men man kommer över det och kommer igen, snart är man inne i en ny cykel... Nu har jag 6 dagar till ÄL, så nu är det nedräkning igen! Bättre lycka till oss nästa gång! Kram
  • KatarinaMaja

Hmm..

Tråkigt. Varit i din situation också. Varit helt säker att jag varit gravid o så kommer mensen. På't igen! Sonen blev förresten till på 5:e försöket.
  • hurtänktedunu

Hmm..

Tråkigt. Men hoppas på nästa gång då
  • Lilla.p
    lillagumman85 skrev 2016-06-05 14:39:00 följande:

Ja herregud! Världen går ju inte under och det är ju rätt härligt att försöka!

Nä men tråkigt när det inte går som man vill. But you go girl, nästa ÄL prickar ni galant.
  • Svelin

Vet inte riktigt vad som händer! Vid toabesöken idag har det kommit lite rosa på pappret och nu har jag mensvärk. Jag hoppas verkligen inte att det är mensen, men symtomen säger att det är det, men jag är ju bara på äl +6!! Det är ju inte alls bra i så fall! Kommer mensen igång så får jag nog ringa BM. :(

• FlikkanM

Nu borde ÄL vara över, har inte kännt av någon motvärk denna månad vid ÄL men däremot ömma bröstvårtor och lite smärtsamt vid ett tillfälle vi mös. Har fått till det varannan dag sen mensen tog slut typ och varje dag i helgen så får se om det räcker. Kommer fortsätta mysa ifall ÄL är senare än tänkt men även för att det är ju mysigt hahaha

Har varit så mycket mer harmonisk i kroppen utan ÄL tester och inte alls lika fixerad nu vid typ försök nr 2. sp nu tänker jag fortsätta vara lik harmonisk minst en vecka till hahah

Förra månaden hade jag så mycket kramper och känningar i magen men kan vara då det var första svängen utan hormoner. Så hoppas kroppen är med mig nu på mitt sätt att tänk :)

Men det gör mig ingenting om det inte lyckas direkt har ju några månader på mig om jag vill ha en vårbebis :)

Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?