• hurtänktedunu

Någon som sätter igång i maj 2016?

Nu är jag kanske ute långt i förväg men jag känner att jag måste hitta fler. Jag gör min man galen. Jag är precis lika jobbig nu som jag var inför första barnet.

så nu undrar jag, är det någon mer som kommer sätta igång och försöka nästa år?
    Vi har ett barn nu som är 1 år så vårt första barn kommer vara 2 när vi sätter igång.

• Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?
  • hurtänktedunu
    mrsbygg skrev 2016-06-01 20:35:29 följande:
    ne, blir ett vanligt. om det visar nått lägger jag upp en bild annars deppar jag tills söndag ;)
    fast ditt första har ju redan visat "något" klart det är något nu. mina är dock fortfarande relativt svaga men har ju fått gravid på digitalt. men jag ligger ju typ lika som dig.
    Nästa vecka får vi nog starka test.
  • Rosenblad

Blir också test för min del imorgon tror jag. Mensen har inte kommit än och värken försvann men är endå någon svag mollande känsla kvar. Är rädd att mensen kommer imorgon. Men har haft så annorlunda denna månad så jag hoppas verkligen inte de! Är så nervös! Ingen mens tack!!

• Tussilago6

Lycka till ni som testar idag!! Här är det fortfarande en dryg vecka kvar till ÄL och bim är inte förrän 25/6, denna eviga väntan! Men hoppas på ett fint midsommarplus då, det skulle vara en bra början på semestern!

• Lilla.p

Spännande o höra fortsättningen på alla. Är de någon som känner något veckan efter ÄL. Några symptom?

Jag går runt i väntar på att känna något, men icke. Hoppas bara det är lite för tidigt.... Tänker att när man redan fött två barn så borde man vara världsvan och känna på direkten....:)

• mrsbygg

en till bild, jäkligt svagt men jag brukar aldrig pluss innan BIM..

Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Tom 080718
  • hurtänktedunu
    mrsbygg skrev 2016-06-02 10:59:51 följande:

en till bild, jäkligt svagt men jag brukar aldrig pluss innan BIM..

Jo men det är ju två streck. Fast det sa jag ju redan från början. Det bor garanterat någon i din mage. Grattis!! När ska du Ta sista?
  • lillagumman85
    mrsbygg skrev 2016-06-02 10:58:18 följande:

BIM-0-2 idag, vågar jag tro att det bor någon i min mage nu?!

Klart att det är ett plus!!!! Grattis!
Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?