Tussilago6 skrev 2016-02-02 06:37:17 följande:
Hoppas att vi alla blir gravida ungefär samtidigt, skulle vara så kul att följas åt! Tänk när det är dags för allas ultraljud, kanske finns några tvillingpar bland oss!
Jag förstår vad du menar, det ju ganska slitigt med tvillingar och man kan gå lite miste om den där mystiden som förvandlas till blöjochmatmaskineri. Men får man tvillingar så blir man ju naturligtvis överlycklig för de små liven!
Jaså? Jag har läst att det är ovanligt med mer än tre snitt? Det kanske finns hopp isf!
Jag har ju redan många barn så det kanske blir sista iaf, men man vill ju gärna välja själv!
haha ja förhoppningsvis. Jag har en tyst önskan om att det ska ta i alla fall några månader att bli gravid just för att jag ska hinna slutföra min utbildning även om jag kan göra det ändå då det bara är d-uppsatsen kvar men skulle ändå vara skönt att hinna klart ;)
Fast å andra sidan blir pappa hemma mer då. haha.
Ja det skulle nog vara det men oavsett så blir jag lycklig bara det blir en graviditet. sen får det komma 1 eller 2 det spelar så klart ingen roll men får man välja så. Jag älskar ju att vara gravid så vill gärna ha 2 graviditeter till och inte bara 1. Det är ju så mysigt.
Nej då jag har hört många som gjort fler snitt. Det är inte omöjligt. Så det behöver du inte oroa dig för.
Jag minns att jag var livrädd för att behöva snittas med första för jag ville så gärna föda vaginalt. Men snitt är sjukt bra att det finns.