hurtänktedunu skrev 2016-02-01 20:31:48 följande:
Ja jag förstår att det känns lite så men äh 4 snitt är inte så farligt. så doktorn säger inte så mycket tror jag. det ska du nog klara av. Men jag förstår att det känns vemodigt då det blir sista barnet.
Kan tänka mig det. jag har ju bara börjat och ska i alla fall ha 2 till. min man säger att han vill ha tre så vi får väl se ;)
Haha jag är lite rädd att nästa ska bli två. vi har jättemycket tvillingar i släkten men känner att 1 skulle räcka ;)
Vill liksom ha två graviditeter till och inte bara 1 haha. Kanske låter lite knäppt
Hoppas att vi alla blir gravida ungefär samtidigt, skulle vara så kul att följas åt! Tänk när det är dags för allas ultraljud, kanske finns några tvillingpar bland oss!
Jag förstår vad du menar, det ju ganska slitigt med tvillingar och man kan gå lite miste om den där mystiden som förvandlas till blöjochmatmaskineri. Men får man tvillingar så blir man ju naturligtvis överlycklig för de små liven!
Jaså? Jag har läst att det är ovanligt med mer än tre snitt? Det kanske finns hopp isf!
Jag har ju redan många barn så det kanske blir sista iaf, men man vill ju gärna välja själv!