Jag tänker också folsyra och kanske d-vitamin. Har inte laddat med nåt skilt inför dom andra, men varför inte? Dessutom skulle det kännas bra att få "tjuvstarta" med fabriken lite, känna att man gång, liksom. :)Våra andra barn är 7, 5 och snart 1.
Hur länge räckte det för dej att vli gravid första gången? För mej tog det på andra försöket med ettan, typ på andra också med tvåan (jag hade precis fått tillbaka min mens efter amningen då, så jag vet inte riktigt hur jag ska definiera försöken?) och trean blev till på första försöket. Hoppas på nåt linande då det är dags nästa gång!
Aha, D-uppstats? Jo, på det viset kan man ju också räkna tiden. Faktum är att jag själv är i slutskedet av mina studier, tänkte försöka skriva min avhandling under inkommande läsår. Jag har överhuvudtaget alltid sysselsatt mej med diverse projekt under varje småbarnsperiod - tycker det funkar superbra att stå med ena benet i mammarollen och andra benet i nåt alldeles eget projekt som man kan ägna sig åt alltid då situationen tillåter det.