AngelinaAr skrev 2015-10-14 17:21:20 följande:
Tusen tack snällt av dig:)
Dom var tidiga typ vecka 6-7
Har en tös,beklagar dina med villken vecka är du i?
Så roligt är helt paff asså andra barnet längtar så mycket tills torsdag22 då jag har ultraljud undrat hela tiden om de pojke eller flicka ska bli spännande.. :) du då mår du bra i övrigt?
Har lite huvudvärk plus ischias i bäckenet tar min energi trodde inte jag skulle börja gnälla så tidigt :)
Så lite så. Förstår,mina var tidiga med de ena i vecka 6 och det andra i vecka 9. Nu är jag i vecka 14+5. Så går in i vecka 16 på fredag :)
Förstår verkligen att du längtar :) du måste berätta hur allt gick sen. Jag har inte mått så bra. Varit sjukskriven hela graviditeten hittills faktiskt. Pga kraftigt illamående och kräkningar. Fick diagnos hyperremiss. Hade de med dottern med. Men med dottern kräktes jag mer men hade andra tabletter då. Nu har jag lergigan och postafen. Vart en sväng på gynakuten och fick dropp med. Så har varit tufft. Tagit mycket energi men mår bättre nu tack vare tabletterna. Kan känna av foglossning ibland men går okej. Tanken är att jag skall börja jobba näst nästa vecka helt igen. Imorgon skall jag till bm. Skall se om jag gått upp något i vikt,hade inte gjort de förra veckan när jag träffade läkaren men kanske bättre nu och så skall vi försöka lyssna på hjärtat. Hoppas bm kommer ihåg det :)
Åh huvudvärken kan jag hålla med om. Kommit senaste dagarna för mig. Men ischias låter inte alls kul. Hoppas du kan vila ändå lite varje dag. Man får gnälla ibland. Jag har gnällt mycket över mitt illamående kan jag säga