• frofro

BF Mars/April 2016 - för oss som vill prata här på FL! :)

Hej!
    Ser många BF-trådar där alla flyttar över på Facebook, men tänkte att här kan vi som väntar barn i mars/april och som gärna också vill prata i en gammal hederlig tråd här på FL kan samlas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-31 09:11
    Jag har även skapat en grupp för oss som väntar marsbebisar 2016 om någon vill gå med! Det fanns dock redan en grupp för aprilbebisar. :)
    www.familjeliv.se/forum/group/123779

• Svar på tråden BF Mars/April 2016 - för oss som vill prata här på FL! :)
  • snowybaby
    Syoss skrev 2015-10-08 20:59:12 följande:

Åh, trevligt! Får man fråga vart i Värmland du håller till? själv bor man i Grums. Liten håla :-P

Karlstad här :) vilken vecka va du i? Jag är i 13 (12+6)
    Min blogg - www.natalina.se
  • Nystjärna

God morgon :) Idag går jag in i vecka 15 (14+0) Jippi :) <3 Tiden går bara så vansinnigt fort denna gången hinner knappt med!! Hihi. Väntar fortfarande på tid till rul. Vill så gärna få den snart,längtar så!! :)

Hade ju möte med chefen igår med vilket faktiskt gick riktigt bra. Så kändes så skönt. Idag mår jag hyfsat,hoppas jag får göra det idag. Är så trött så en lugn dag vore skönt. :)
    Ha en bra dag alla. :)

• Syoss
    snowybaby skrev 2015-10-09 08:16:27 följande:

Karlstad här :) vilken vecka va du i? Jag är i 13 (12+6)

Va roligt! Jag är i 16, 15+1. Är det första för dig?
  • aztec

Halloween bild.

Går in i v 20 idag, ultraljudet gick utan problem! storasyster får dock inte som hon ville, utan det blir en pojke! :) mannen extra glad!
  • snowybaby
    Syoss skrev 2015-10-09 09:57:15 följande:

Åh va kul. Snart rul då? Jag går in i vecka 14 imorgon. Ja första bebisen :) för dig?
  • snowybaby
    Syoss skrev 2015-10-09 09:57:15 följande:

Oj förlåt såg att jag upprepade mig med vecka! Haha gravidhjärna ;)
  • Syoss
    aztec skrev 2015-10-09 10:09:33 följande:

Halloween bild.

Går in i v 20 idag, ultraljudet gick utan problem! storasyster får dock inte som hon ville, utan det blir en pojke! :) mannen extra glad!

Jag kan inte bestämma mig om det är en häftig eller läskig bild! :-P Skönt att det gick bra iaf. Roligt med en pojke också! Vi ska också ta reda på könet. Det gjorde vi med de två andra också. Får se om vi utökar med en tredje pojk, vilket jag tror :-P sambons släkt kan bara göra killar. En tjej på 18 år har fötts, och dessförinnan är det sambons två fastrar som är dryga 60 år nu. Och då är det en stor släkt. Sambon har 3 bröder och 9 brorsbarn där det alltså bara är 1 flicka i skaran :-P
  • Syoss
    snowybaby skrev 2015-10-09 10:36:16 följande:

Åh va kul. Snart rul då? Jag går in i vecka 14 imorgon. Ja första bebisen :) för dig?

2,5 vecka till rul. Ska bli spännande! tredje barnet för mig, har två pojkar innan på snart 4 år och 1,5 år
  • safiia

Här är vecka 17 på gång. Inlagd i dropp efter en veckas konstant kräkandes. Droppen har gjort susen och jag mår bättre igen, hoppas illamåendet bara håller sig borta då jag kommer hem. Fick se babyn igår och hen växer och mår bra och sparkade på <3 ännu ligger jag på -8kg från ursprungsvikten så någon väldigt synlig mage har jag ej.

Intressant det där med kön. Jag har 4 systrar och mannen två bröder. Så vi får se. Tjej sägs det ju om man mår väldigt dåligt, men det är vad det är :). Ul om 4veckor så då får vi veta.

• FLovesA
    aztec skrev 2015-10-08 13:51:10 följande:

Jag ligger klubbad nu i sängen pga huvudvärk, dock så kräks jag inget, så troligtvis har vi inte ont utav samma orsaker ;) min bm sa bara ta två Alvedon, inte mycket vi kan göra.... Så arg jag blev! Men har tid hos läkare 19de så hoppas de kan utesluta några saker iaf, orkar inte ha ont var och varannan dag.

Men RUL imorgon <3

Lycka till idag på RUL<3
Svar på tråden BF Mars/April 2016 - för oss som vill prata här på FL! :)