FLovesA skrev 2015-10-06 10:09:42 följande:
Tråkigt med kräkandet , men inte omöjligt att det hänger ihop med förkylningen heller. Slem och snor(förlåt för äckelinfo) som åker ner i halsen när man sover, retar magen. Och så att vara gravid sammtidigt är ju en vinnande kombo;)
Jag minns så väl när vi var på RUL när vi väntade dottern att jag hävde ur mig (precis innan hon la apparaten på magen) "Fast jag kanske inte ens är gravid!!" Och jag har precis samma känsla nu, blir vårt första ultraljud imorgon. Men visst kallas de här veckorna för spökveckor? Jag går in i v 16 på torsdag och känner inga direkta rörelser heller.
Kram på dig.
Lycka till på ultraljudet idag :) Allt kommer säkert att gå kanon bra :)
Hoppas jag snart kan få min tid för rul så jag har något att se framemot. :)
Igår hade jag möte med min chef och kollegor. Det gick väl bra men känner mig ändå lite frustrerad och ledsen. För att de planerar att jag inte alls kommer tillbaka,vilket jag verkligen hoppas jag gör. Jag hoppas ju absolut att jag mår bra vid jul och nyår så att jag jobbar då igen. Men de planerar för att jag inte gör det,känns väldigt långt att planera så. Ändå 2,5 månad dit. Jag kan ju må bättre då,vilket jag verkligen hoppas att jag gör. Men men. Får ta det då isåfall...
Får se vad läkaren säger när jag träffat honom/henne idag. Hoppas på en bra lösning.
Ha en bra dag allihopa