FLovesA skrev 2016-03-26 08:09:51 följande:
Bf+2 här och japp läget är stendött. Molande värk, mensvärk och ryggont har jag haft i flera dagar nu så inget som jag kan se som ett tecken på att det skulle vara på g. Så detta blir en lång graviditet... Max två veckor kvar men hoppas gärna det går snabbare än så;)
Här fortsätter väntan också. Bf idag. Har fortfarande till och från värk i ryggen men den är mer molande och ilande och ihållande. Försvinner och är borta några timmar för att sedan återkomma. Har pågått sedan i onsdag-torsdag natt så jag vet inte om det är ett tecken eller om det bara är något som är i kläm (njuren). Det är väl bäst att utnyttja tiden och hålla sig sysselsatt så går det fortare kanske:) eller så har man i alla fall annat att tänka på.
Lite besviken och frustrerad då vi trott att hon skulle komma tidigare och även bm trodde det och har sagt det flera gånger:( egentligen dumt att hon säger så. Dessutom känns det rätt jobbigt när vänner och bekanta ringer jämt och frågar om det börjat hända något. Vet att dom bara vill väl men det gör det liksom bara svårare att försöka tänka på något annat.