• frofro

BF Mars/April 2016 - för oss som vill prata här på FL! :)

Hej!
    Ser många BF-trådar där alla flyttar över på Facebook, men tänkte att här kan vi som väntar barn i mars/april och som gärna också vill prata i en gammal hederlig tråd här på FL kan samlas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-31 09:11
    Jag har även skapat en grupp för oss som väntar marsbebisar 2016 om någon vill gå med! Det fanns dock redan en grupp för aprilbebisar. :)
    www.familjeliv.se/forum/group/123779

• Svar på tråden BF Mars/April 2016 - för oss som vill prata här på FL! :)
  • Pauliina

Igår smittade killarna ner mig med magsjuka. Nu har jag inte spytt sedan imorse så hoppas de är över! Men fy vad jobbig natten va!

• Erese

Pauliina- Nej! Det har varit min mardröm varje graviditet att bli magsjuk. Stackare!

Flovles- vilken söt kanin ??

• Erese

Mina barn tog ett sista farväl av magen genom lite magmålning. Påminner om jorden eller ett ppskägg.
  • FLovesA
    Pauliina skrev 2016-03-20 15:57:43 följande:

Igår smittade killarna ner mig med magsjuka. Nu har jag inte spytt sedan imorse så hoppas de är över! Men fy vad jobbig natten va!

Åh nej:( krya på dig. Har varit min värsta mardröm att åka på det nu innan. Hoppas det går över fort.
  • Pauliina
    FLovesA skrev 2016-03-20 17:40:14 följande:
    Åh nej:( krya på dig. Har varit min värsta mardröm att åka på det nu innan. Hoppas det går över fort.
    De är verkligen de värsta som jag upplevt. Önskar ingen de :(
  • Pauliina
    Erese skrev 2016-03-20 23:24:32 följande:

Nu säger jag godnatt! Imorgon har vi vår bebis :D pirrigt!

Åååå vad spännande!!! Stort lycka till!!
  • FLovesA
    Erese skrev 2016-03-20 23:24:32 följande:

Nu säger jag godnatt! Imorgon har vi vår bebis :D pirrigt!

Spännande:)
  • pomperiposa

Hej alla, min lilla flicka hade inte tålamod att vänta utan kom 3 veckor innan bf, hon mår bra och är bedårande. Verkligen gos-gos. Jag ska inte gnälla över jobbig förlossning för det gick ganska fort när de elaka värkarna kom men ingen smärtlindring hanns med och gubben hann inte vara med, fy så ensam jag kände mig.. Nu är allt frid o fröjd, hon är så fiin <3

• CissiJissi
    pomperiposa skrev 2016-03-21 14:51:00 följande:

Hej alla, min lilla flicka hade inte tålamod att vänta utan kom 3 veckor innan bf, hon mår bra och är bedårande. Verkligen gos-gos. Jag ska inte gnälla över jobbig förlossning för det gick ganska fort när de elaka värkarna kom men ingen smärtlindring hanns med och gubben hann inte vara med, fy så ensam jag kände mig.. Nu är allt frid o fröjd, hon är så fiin <3

Geeeraaaattis!!!!!:D här väntas det intensivt! Tre dagar över BF och ingen aning!;)
Svar på tråden BF Mars/April 2016 - för oss som vill prata här på FL! :)