Nystjärna skrev 2016-03-12 12:41:23 följande:
Hej alla. Igår så var jag på akupunktur. Det gick okej,inte så förtjust i de men gick. Satte inte så många nålar. Men hade ont och var öm efteråt men det sa sjukgymnasten att det kunde bli så och att de tar några gånger innan jag märker effekt. Så har några till inbokade. Hade en del mensvärk och så igår men gick okej. Sovit sjukt dåligt då. Sprungit på toaletten minst 3 gånger inatt. Haft svag mensvärk och så. Så är trött idag. Har även haft en hel del mensvärk idag och ont i ryggen och känns som det trycker ovh gör små ont neråt. Liksom ömmar och gör ont liksom men okej,mest en känsla. Att de känns konstigt och att jag inte är i balans. Men tog 2 st alvedon för ca 20 min sen så får vi se. Igår fick vi även hem vaggan vi skall ha första tiden. Känns skönt att vi äntligen har den hemma. Så skall torka av den och fixa med babynestet i den idag tänkte jag. :) Annars får vi se har dagen artar sig. Hoppas att ni får en bra dag och helg.
Vad skönt att du gav akupunkturen en chans. Jag håller tummarna stenhårt för att det ska hjälpa dig. Mensvärk har jag dragits med från och till i några dagar nu med, lite småjobbigt eftersom det var så förra förlossningen drog igång..men nu kan jag liksom inte ha det som riktlinje för när det är på gång.
Roligt att boa lite och pyssla med bebisens saker:)