Nystjärna skrev 2016-03-16 11:48:33 följande:
Här är det väldigt lugnt idag. Lite små orolig. Tyckte bebis var lugn igår och även idag,känt den men inte så mycket. Sen har jag som lättare mensvärk och även ont ner till i underlivet. Att det trycker och drar. Samtidigt gör höfterna ont så vet inte om det är foglossningen eller förvärkar. Men trycket och det kommer och går. Känner mig väldigt trött och orkeslös. Känns inte som jag har ork,energi eller lust med något. :( Har även att jag är väldigt hungrig eller sugen hela tiden och springer på toaletten. Har väldigt mycket flyttningar nu och även ibland att de kommer ut som små "klumpar" trådar. Som tjockare. Vet inte om de är små bitar av slemproppen eller om de är flyttningar som samlat ihop sig lite. Svårt. Någon som känner igen det? Skall försöka vila lite nu med dottern och se om bebis kommer igång lite mer. Imorgon väntas akupunktur igen och bm på fredag. Idag är vi i vecka 36+ 2 iallafall.
Igår hade jag "flytningar" hela dagen, kände de rinna konstant. Inga klumpar dock utan bara klar vätska. Kände bebis mindre men rörelser kände jag, mest igår kväll. Idag samma. Igår va jag pigg och mannen sa "du ser annorlunda ut". Tänk vad jobbigt de ska vara att behöva känna såhär. Mensvärken är däremot borta, och de känns konstigt.
Exakt en månad kvar idag till nedkomst.