trulsatruls skrev 2015-07-02 00:49:30 följande:
Jag var tvungen att ta en paus från alla trådar ett tag, blev så fruktansvärt orolig där ett tag nämligen... Men igår var vi på VUL och minsann puckade ett starkt hjärta därinne och hennes är exakt på dagen så stor som henne ska! Vilken känsla! Nu kan vi slappna av en aning och försöka njuta av tiden som kommer. Grattis till er andra som fått se era underverk!
nesistas skrev 2015-07-02 09:02:34 följande:
Hej alla fina systrar!
Förlåt att jag inte uppdaterade igårkväll men låg hela kvällen med jätteont i magen, troligen gaser och luft i tarmarna. (Anar lite hur stackars bebisar med kolik har det, fy fasen vad ont det gjorde). Bättre idag, puh.
Vi var på VUL igår hos jättegullig BM på IVF Stockholm och fick se vårt lilla pyre med ett starkt pickande litet hjärta. BM sa att det såg jättefint ut och hennes känsla var att det är en liten tjej. Vi skrattade och frågade hur hon kunde se det så tidigt, och hon skrattade också och sa att det var en känsla hon hade. Vi är så klart glada vad det än är, men innersta önskan är ju en liten lillasyster till blivande storebror.... Så oändligt skönt att få se pyret, det finns, det lever och växer! Först nu kan känslan sjunka in och vi vågar landa i tanken, jag är faktiskt gravid igen!! Så glad, så tacksam, så ödmjuk inför livets längtan efter sig självt.
Stor kram till er alla
Lady1986 skrev 2015-07-02 12:36:05 följande:
Allt såg bra ut med lilla pyret! Jag är i vecka 7+3, exakt som mina beräkningar ???? Hjärtat slog fort, fort!
GRATTIS tjejer <3 <3 <3 Hoppas att ni kan ta det lugnt ett tag nu när ni vet att allt ser bra ut och passa på att riktigt skämma bort er i sommarvärmen, för det har ni gjort er mer än förtjänta av :D