Cyanea skrev 2015-06-28 19:21:09 följande:
Spännande med KUB. Hoppas att vi också får det, men det är väl inte alla landsting som erbjuder det om man inte är 35+? Haha, vad snäll du är som lånat ut, men synd för dig som behöver dem nu ;) Det låter som en dröm - byxor som man inte behöver hålla in magen i... Mmmm.....! ;) Jag vet inte heller vad det är som putar så förskräckligt, men det står överallt att det absolut inte är livmodern. Vet inte om det stämmer riktigt, för jag känner definitivt något hårt strax ovanför blygdbenet.
Jag är i v. 9+1, så en vecka tidigare än du :) Men det känns lååååångt kvar till den där heliga vecka 12... Kanske en dum fråga, är missfallsrisken mindre v. 11+0 eller efter 11+6? Dessa siffror förvirrar mig ;)
Nej, det kan nog vara så att alla inte erbjuder KUB. Vi fick det inte sist och nu är jag på gränsen, fyller 35 i slutet av året
Jag tycker faktiskt att tiden går ganska snabbt nu. Jag börjar känna mig ganska lugn och tro att det ska gå vägen, fastän jag vet att man inte ska ropa hej än. Tycker dock det är jobbigt att hålla det hemligt, att försöka dölja magen.... känns som alla tittar, men ingen vågar fråga. Och så längtar jag ju otroligt mkt efter att få berätta för hela vääääärlden!!