• Anonym (Mona Lisa)

Har ljugit en del för min kille

Jag har dejtat en kille i tre månader, vi bor inte ihop men han är min pojkvän (och jag älskar honom). Nu är det så att killen är ganska oerfaren på sex och relationer och så och för att det inte skulle bli konstig stämning har jag tänjt på sanningen och ljugit en del. Jag är hans andra tjej han har haft sex med. Han har varit i ett tidigare förhållande med en tjej ett par år och aldrig med någon annan. Jag har sagt att jag har vart med 3 killar innan honom, men sanningen är att det förmodligen är över 53. Därutöver säkert ett dussin tjejer. trekanter, gruppsex, gangbangs, bdsm och så.

Det här är egentligen inga grejer jag egentligen velat utan haft en del skumma killar innan. Jag gillar vanligt, enbart med honom. Jag ångrar det mesta. Jag är dessutom närmare 20 än 30 vilket förvärrar saken.

Jag vill sluta ljuga men det är svårt när man snärjt in sig i en massa lögner och man bara fortsätter på det spåret. Han tror att jag har ett ganska oskuldsfullt förflutet men det är en bit ifrån sanningen.    

• Svar på tråden Har ljugit en del för min kille
  • Nenne666
    BengtH skrev 2015-05-18 08:50:14 följande:
    Det är tydligt att även du som sexuellt liberal har tydliga gränser för vad du tycker är tillåtet. Varför skulle du inte gilla om din karl hade varit på bordell med polarna i samband med affärsresan ? Det är väl patetiskt att börja böla över att ens partner testat på lite olika grejer ?  Att han har haft samlag med kondom med en tjej han inte känner på bordellen är mycket värre än att han gökat med 10-tjejbekanta  på en enda kväll ?

Du reagerar i likhet med många andra kvinnor hårt på prostitution, men gruppsex är ok ?  Kvinnor gillar inte att männen får en genväg till sex. Prostitutionen är ett stort hot mot det svenska matriarkatet, därför den innebär att även osäkra, socialt inkompetenta killar får ligga, vilket leder till att kvinnorna tappar sin sexuella makt i samhället, dvs männen slipper att vara inställsamma, ligga i, uppvakta och bli nobbade.

Det är fullt lagligt att åka till Danmark/Tyskland och ligga med horor. Det ordnar man på en långhelg. Inte för att jag har gjort det eller någonsin vill det, men jag tycker synd om alla osäkra ensamma män som aldrig får ligga, det måste finnas en möjlighet för dem också.
    Fattar du inte skillnaden på prostitution och gruppsex? Prostitution handlar om vilken människosyn du har. Vilket inte gruppsex är i närheten av. I en gruppsexsituation går alla in med samma förutsättningar. Haha, som att knulla är en rättighet? Jag tycker synd om alla (både män och kvinnor) som av olika anledningar är tvungna att sälja sig och suga av en illaluktande flänsostkuk som stinker svett och rövhål för några hundra kronor. Dessa ömmar jag för. Hade min karl vart där och härjat hade han blivit duktigt ifrågasatt.
  • Angelflower
    BengtH skrev 2015-05-17 21:34:40 följande:
    Den genomsnittlige svenske mannen reagerar på det som TS sysslat med nämligen gangbang. Varför skulle en tjej som haft gangbang vara så mycket bättre än en man som varit på bordell ? Det må vara äpplen och päron, men båda är lika illa. 

Skulle du inte bry dig om din man berättade att han haft gruppsex, besökt prostituerade, legat med sin moster osv. ? eller skulle du bara säga att det tillhör det förflutna ?

Alla har rätt att reagera på sin partners sexuella historik. Min fru berättade att hon har haft trekant, jag tog det väldigt hårt, men det är smällar man får ta och jag är glad att hon var ärlig mot mig.
    Men asså, jämställer du att ligga med sin moster och köpa en annan människas kropp med att en kvinna har en frivillig trekant!? Herregud.
    Nej det är verkligen inte lika illa! Vilken hemsk syn på kvinnors kroppar och sexualitet folk verkar ha. Det är rent skrämmande att vi inte har kommit längre.
  • FIame
    Nenne666 skrev 2015-05-18 06:43:38 följande:
    Den genomsnittlige svenske mannen reagerar negativt? på om tjejen har haft gangbang? Statistik på det där? Enligt min erfarenhet så har män med dåligt självförtroende väldiga problem med svartsjuka. Ja, dom som är sparsamt utrustade mellan benen alt i maskineriet där uppe eller alltihopa brukar bete sig som små offer (bäbisar) och kan ställa till ett jävla väsen. Dessa känner jag till. Tack och lov upplever jag inte att dessa små män skulle va genomsnittet. Har ingen statistik dock, har du? Om min karl knullat sin moster och köpt horor hade det vart nåt fel på honom så han hade fasats ut. Att köpa sex är dessutom ett brott och att knulla mostern är stört. Du drar så konstiga liknelser. Det hänger ju inte ihop öht. Hade han haft gruppsex så hade jag inte brytt mig nej. Det är klart att alla har rätt att reagera på vad man vill men att börja böla över att ens partner testat på lite olika grejer är enligt min mening oerhört patetiskt. Varför mådde du dåligt över något din fru inte mått dåligt över? Precis som om det va något hemskt, traumatiskt...som om det vore en våldtäkt. Haha, din fru gör nog inte om det misstaget att berätta mer för dig. Hon har säkert 'glömt' hur hon blev tagen över motorhuven utanför köpcentret. Det är lika bra för annars börjar du lipa.
    Nu talar du i ensak här (annars brukar jag gillar det du skriver). Att köpa sex och knulla sin moster är lite som att ha gangbang, ingadera är brottsligt (några ovidkommande morallagar är inget som i verkligheten betyder något).

Sen kan man använda härskartekniker också (män som inte acceptera en hora är bäbisar osv), försöka duger ju, eller ja, det är lite dålig stil men det skulle kunna fungera.

Faktum är att vi har olika preferenser och dessa bör respekteras. Så om killen inte vill ha en hora och hon ljuger det är respektlös och kränkning av hans fria val.
  • Angelflower

Är ändå glad att min man är helt normal och med en sund kvinnosyn. Han blir tänd av att jag är en sexuell varelse som lekt och experimenterat med både tjejer och killar i historien för att hitta mig själv sexuellt. Normala män gillar kvinnor som gillar sex.

• Nenne666
    Anonym (Olika?!?) skrev 2015-05-18 09:11:33 följande:
    Nej, för de flesta så är det inte VIKTIG information men om det är det för runt hälften så är det ändå en stor del som tycker det.

Jag förstår och sparkar också bakut åt personer som har historik "regler" för andra som dom inte tillämpar på sej själva samt de som anser att skillnaden ligger i könet men vi som ser sex som lite intimare, närmare och personligare ska väl inte behöva ta skit som kastats tidigare i tråden för att vi lägger värdering i det?

Sen som någon skrev så känner jag att man kanske inte är "för varann" om man tycker så olika?
    Jag vill då iaf. kunna prata om allting med min partner och berätta om absolut allt jag varit med om, känns rent av konstigt att tänka att man skulle känna sej obekväm med sanningen inför nån jag delar allt annat med.
    Jag vill också kunna känna att jag kan berätta allt för min partner och han för mig. Det handlar inte om det, serdu! Jag vill inte känna mig TVINGAD till att göra det vilket jag inte gör med honom heller. Dessutom är jag noll intresserad av vad han har gjort innan mig, för tro på fan att jag kan räkna ut att han har haft en historia själv, en privat, en intim, som ingen jäkel har med att göra. Det är upp till varje individ att avgöra vad man vill berätta. Vissa saker vill man behålla privat och det skall respekteras. Jag fattar inte hur mitt gamla sexliv kan ha någon nytta för en annan?
  • Anonym (Kvin)

Om min man har haft 3 kanter och gangbangs så stör det inte mig så länge han inte vill göra sånt med mig.

Gått till stripbar som min man gjorde i las vegas i vintras är också okej.

Men hade han köpt 6 så är det kört och jag hade blivit djupt äcklad över hans uselt vidriga människosyn!

• Nenne666
    FIame skrev 2015-05-18 09:21:17 följande:
    Nu talar du i ensak här (annars brukar jag gillar det du skriver). Att köpa sex och knulla sin moster är lite som att ha gangbang, ingadera är brottsligt (några ovidkommande morallagar är inget som i verkligheten betyder något).

Sen kan man använda härskartekniker också (män som inte acceptera en hora är bäbisar osv), försöka duger ju, eller ja, det är lite dålig stil men det skulle kunna fungera.

Faktum är att vi har olika preferenser och dessa bör respekteras. Så om killen inte vill ha en hora och hon ljuger det är respektlös och kränkning av hans fria val.
    Att köpa sex är ett brott, dock inte att sälja. Att tillskriva någon obehag som inte haft obehag innan är enligt mig värre än att en sån karl blir kallad bäbis. Att må väldigt dåligt i flera dagar för att ens fru långt bak i tiden haft tre-kant är att klistra på en känsla som inte finns. Det är väldigt fult gjort och jag ger inte mycket för ett sådant skruvat beteende.
  • Nenne666
    Anonym (Kvin) skrev 2015-05-18 09:37:47 följande:

Om min man har haft 3 kanter och gangbangs så stör det inte mig så länge han inte vill göra sånt med mig.

Gått till stripbar som min man gjorde i las vegas i vintras är också okej.

Men hade han köpt 6 så är det kört och jag hade blivit djupt äcklad över hans uselt vidriga människosyn!

Håller helt med!
  • Nenne666
    Angelflower skrev 2015-05-18 09:26:01 följande:

Är ändå glad att min man är helt normal och med en sund kvinnosyn. Han blir tänd av att jag är en sexuell varelse som lekt och experimenterat med både tjejer och killar i historien för att hitta mig själv sexuellt. Normala män gillar kvinnor som gillar sex.

• Anonym (kls)
    Nenne666 skrev 2015-05-18 09:38:03 följande:
    Att köpa sex är ett brott, dock inte att sälja. Att tillskriva någon obehag som inte haft obehag innan är enligt mig värre än att en sån karl blir kallad bäbis. Att må väldigt dåligt i flera dagar för att ens fru långt bak i tiden haft tre-kant är att klistra på en känsla som inte finns. Det är väldigt fult gjort och jag ger inte mycket för ett sådant skruvat beteende.
    Den juridiska aspekten använder du som svepskäl, eller skulle det vara ok för dig sålänge killen åkt ner till Danmark eller Tyskland och köpt en hora och således håller sig på rätt sida om lagen?

Nu är det ju skillnad på gruppsex och gruppsex. Min fru  har tack och och lov inte sysslat med sånt. Men om så vore, så kunde en planerad trekant då hon och en partner väljer att ta in en extra i sovrummet vara ok. 

Om jag däremot fått reda på att hon låtit sig sättas på i varje hål av 3 st främmande män efter krogen eller på någon partyö i medelhavet, då hade jag begärt skilsmässa genast eftersom att jag då skulle tappa all respekt för henne. Även om det låg långt tilbaka i tiden. Sådant beteende är minst lika dekadent och motbjudande som att sätta på sin moster.
Svar på tråden Har ljugit en del för min kille