• Anonym (Mona Lisa)

Har ljugit en del för min kille

Jag har dejtat en kille i tre månader, vi bor inte ihop men han är min pojkvän (och jag älskar honom). Nu är det så att killen är ganska oerfaren på sex och relationer och så och för att det inte skulle bli konstig stämning har jag tänjt på sanningen och ljugit en del. Jag är hans andra tjej han har haft sex med. Han har varit i ett tidigare förhållande med en tjej ett par år och aldrig med någon annan. Jag har sagt att jag har vart med 3 killar innan honom, men sanningen är att det förmodligen är över 53. Därutöver säkert ett dussin tjejer. trekanter, gruppsex, gangbangs, bdsm och så.

Det här är egentligen inga grejer jag egentligen velat utan haft en del skumma killar innan. Jag gillar vanligt, enbart med honom. Jag ångrar det mesta. Jag är dessutom närmare 20 än 30 vilket förvärrar saken.

Jag vill sluta ljuga men det är svårt när man snärjt in sig i en massa lögner och man bara fortsätter på det spåret. Han tror att jag har ett ganska oskuldsfullt förflutet men det är en bit ifrån sanningen.    

• Svar på tråden Har ljugit en del för min kille
  • Smecker
    Tecum skrev 2015-05-18 22:52:41 följande:

Tack. Jag förtydligade bara din syn på naturlighet.

Nej, det gjorde du inte, för du har uppenbarligen ingen aning om vad min syn på naturlighet är. Men det är okej att du står för dina egna åsikter.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • kerstinsmide
    Tecum skrev 2015-05-17 22:15:16 följande:

...och sen blev du ett ex, eller hur tog han det?

Haha nedå seddu. Vi var tillsammans i 3år sedan.
  • Cl4udio

har du haft dubbelmacka också, ts?

• Anonym (Mona Lisa)
    Cl4udio skrev 2015-05-19 13:26:29 följande:

har du haft dubbelmacka också, ts?

Ja tyvärr. Massa andra grejer med som jag önskar ogjorda.

Jag är inte på något sätt stolt över min sexuella historik, utan om jag kunde spola tillbaks tiden hade jag gärna haft allt ogjort. Jag hade själv blivit bestört och rentav äcklad om han hade samma historia som mig.

Jag berättade för honom om allt. Vi grät båda två. Sedan kramade han mig och sa att han älskar mig och ingenting kan ändra det. Precis som jag trodde att det skulle bli om jag berättade det. Han är underbar.

• Anonym (.)
    Anonym (Mona Lisa) skrev 2015-05-19 17:57:02 följande:

Jag är inte på något sätt stolt över min sexuella historik, utan om jag kunde spola tillbaks tiden hade jag gärna haft allt ogjort. Jag hade själv blivit bestört och rentav äcklad om han hade samma historia som mig.

Jag berättade för honom om allt. Vi grät båda två. Sedan kramade han mig och sa att han älskar mig och ingenting kan ändra det. Precis som jag trodde att det skulle bli om jag berättade det. Han är underbar.

Har ni haft sex efter det? Är det nån skillnad? Är det hetare sex nu?
  • Hadraniel

Bra gjort av dig att berätta och riktigt roligt att han accepterade det och fortfarande älskar dig och vill fortsätta förhållandet!
  • Nenne666
    Anonym (.) skrev 2015-05-19 19:14:00 följande:
    Vad är det för j***la frågor?
  • Nenne666

Härligt att höra! All lycka till er båda nu. Och du, släpp ångesten över vad som har hänt förr. Blicka framåt
  • Anonym (suck)
    Anonym (.) skrev 2015-05-19 19:14:00 följande:

Ja för het sex är ju det enda som räknas i livet eller hur?

Tror faktisk TS har haft"het" sex så det räcker och blir över. Hon har mognat helt enkelt och börjat inse att det kan finnas saker som är viktigare i livet än att gnugga kön.
  • Tecum
    Smecker skrev 2015-05-18 23:02:32 följande:
    Nej, det gjorde du inte, för du har uppenbarligen ingen aning om vad min syn på naturlighet är. Men det är okej att du står för dina egna åsikter.
    Jag går efter det du skriver och ditt snack om defekta genuppsättningar och att vissa män inte ska få föröka sig är inget annat än unken rasbiologi som luktar 1930-tal lång väg...
Svar på tråden Har ljugit en del för min kille