• Anonym (Mona Lisa)

Har ljugit en del för min kille

Jag har dejtat en kille i tre månader, vi bor inte ihop men han är min pojkvän (och jag älskar honom). Nu är det så att killen är ganska oerfaren på sex och relationer och så och för att det inte skulle bli konstig stämning har jag tänjt på sanningen och ljugit en del. Jag är hans andra tjej han har haft sex med. Han har varit i ett tidigare förhållande med en tjej ett par år och aldrig med någon annan. Jag har sagt att jag har vart med 3 killar innan honom, men sanningen är att det förmodligen är över 53. Därutöver säkert ett dussin tjejer. trekanter, gruppsex, gangbangs, bdsm och så.

Det här är egentligen inga grejer jag egentligen velat utan haft en del skumma killar innan. Jag gillar vanligt, enbart med honom. Jag ångrar det mesta. Jag är dessutom närmare 20 än 30 vilket förvärrar saken.

Jag vill sluta ljuga men det är svårt när man snärjt in sig i en massa lögner och man bara fortsätter på det spåret. Han tror att jag har ett ganska oskuldsfullt förflutet men det är en bit ifrån sanningen.    

• Svar på tråden Har ljugit en del för min kille
  • BengtH
    Nenne666 skrev 2015-05-18 09:17:23 följande:
    Fattar du inte skillnaden på prostitution och gruppsex? Prostitution handlar om vilken människosyn du har. Vilket inte gruppsex är i närheten av. I en gruppsexsituation går alla in med samma förutsättningar. Haha, som att knulla är en rättighet? Jag tycker synd om alla (både män och kvinnor) som av olika anledningar är tvungna att sälja sig och suga av en illaluktande flänsostkuk som stinker svett och rövhål för några hundra kronor. Dessa ömmar jag för. Hade min karl vart där och härjat hade han blivit duktigt ifrågasatt.
    Prostitution och människosyn ?  Varför har inte kund och prostituerad samma förutsättningar vid sexköp ? Är det någon som blir utnyttjad så är det väl mannen som inte får sex på vanlig väg utan måste betala för det, samtidigt som han blir kriminell iaf i Sverige. Prostitution på lagliga bordeller är alltid frivilligt, tjejerna säljer sig för att de behöver pengar. Det är fullt lagligt att åka till tex. Danmark och köpa sex. 

Är det så konstigt att en sexuell man som alltid får nobben till slut blir så frustrerad att han känner sig tvungen att öppna plånboken för att få sin lust tillfredsställd.

Hur ska en blyg osäker man överhuvudtaget få till det med en kvinna utan att betala ? Kvinnor har mycket större förutsättningar att hamna i en gruppsexsituation, kolla datingsidorna så ser du att det går 20 män på varje kvinna, inte så konstigt att många män inte orkar vänta på sin tur utan går på bordell istället.
  • BengtH
    FIame skrev 2015-05-18 09:21:17 följande:
    Sen kan man använda härskartekniker också (män som inte acceptera en hora är bäbisar osv), försöka duger ju, eller ja, det är lite dålig stil men det skulle kunna fungera.
    Är det någon som använder härskartekniker så är det väl kvinnan. Hon ställer höga krav på mannen. Han ska vara social, vältränad, ha humor, ta initiativ, bjussa på en drink, betala taxin och sen efter att hon funderat ett tag kan hon lika gärna ge mannen nobben, eller i värsta fall anklaga honom för sexuellt ofredande om han blir för närgången. Förvänta dig inte att kvinnan lägger ner nån energi på att det ska bli nåt annat än att hon kan ge dig ett leende.

Detta gäller alfahanen, betanörden kan lika gärna sitta hemma och runka framför datorn.
  • Nenne666
    Anonym (kls) skrev 2015-05-18 10:14:50 följande:
    Den juridiska aspekten använder du som svepskäl, eller skulle det vara ok för dig sålänge killen åkt ner till Danmark eller Tyskland och köpt en hora och således håller sig på rätt sida om lagen?

Nu är det ju skillnad på gruppsex och gruppsex. Min fru  har tack och och lov inte sysslat med sånt. Men om så vore, så kunde en planerad trekant då hon och en partner väljer att ta in en extra i sovrummet vara ok. 

Om jag däremot fått reda på att hon låtit sig sättas på i varje hål av 3 st främmande män efter krogen eller på någon partyö i medelhavet, då hade jag begärt skilsmässa genast eftersom att jag då skulle tappa all respekt för henne. Även om det låg långt tilbaka i tiden. Sådant beteende är minst lika dekadent och motbjudande som att sätta på sin moster.
    Jag använder inte den juridiska delen som svepskäl öht, det va mest ett konstaterande. Att ha sex på vilket sätt man än väljer att ha det på, två,3 eller 10 pers, bdsm osv.,så ska det ske på samma villkor för alla inblandande parter. Vilket inte prostitution är, i vilka lagar som än råder, i vilket land du än befinner dig i. Det är en betydlig skillnad att agera samspelt än att utnyttja en annan människas taskiga position. Och vem är du att tala om vad som är okej att göra innan den personen ens träffat dig? Vem Är du att döma andras sexliv?
  • Nenne666
    BengtH skrev 2015-05-18 10:32:25 följande:
    Prostitution och människosyn ?  Varför har inte kund och prostituerad samma förutsättningar vid sexköp ? Är det någon som blir utnyttjad så är det väl mannen som inte får sex på vanlig väg utan måste betala för det, samtidigt som han blir kriminell iaf i Sverige. Prostitution på lagliga bordeller är alltid frivilligt, tjejerna säljer sig för att de behöver pengar. Det är fullt lagligt att åka till tex. Danmark och köpa sex. 

Är det så konstigt att en sexuell man som alltid får nobben till slut blir så frustrerad att han känner sig tvungen att öppna plånboken för att få sin lust tillfredsställd.

Hur ska en blyg osäker man överhuvudtaget få till det med en kvinna utan att betala ? Kvinnor har mycket större förutsättningar att hamna i en gruppsexsituation, kolla datingsidorna så ser du att det går 20 män på varje kvinna, inte så konstigt att många män inte orkar vänta på sin tur utan går på bordell istället.
    Jag ogillar verkligen det du skriver. Jag kan inte kommentera det ens.
  • Nenne666
    BengtH skrev 2015-05-18 10:40:07 följande:
    Är det någon som använder härskartekniker så är det väl kvinnan. Hon ställer höga krav på mannen. Han ska vara social, vältränad, ha humor, ta initiativ, bjussa på en drink, betala taxin och sen efter att hon funderat ett tag kan hon lika gärna ge mannen nobben, eller i värsta fall anklaga honom för sexuellt ofredande om han blir för närgången. Förvänta dig inte att kvinnan lägger ner nån energi på att det ska bli nåt annat än att hon kan ge dig ett leende.

Detta gäller alfahanen, betanörden kan lika gärna sitta hemma och runka framför datorn.
    Ditt kvinnoförakt är inte värt att ens bemöta.
  • Angelflower

Jag önskar från botten av mitt hjärta att fruar till män som resonerar sådär går och har lite gruppsex vid sidan om. *skickar en önskning till stjärnorna* {#emotions_dlg.djavulsk}

• Anonym (kls)
    Angelflower skrev 2015-05-18 11:09:57 följande:

Jag önskar från botten av mitt hjärta att fruar till män som resonerar sådär går och har lite gruppsex vid sidan om. *skickar en önskning till stjärnorna* {#emotions_dlg.djavulsk}

Med andra ord önskar du mig olycka för att jag inte tycker som du? Där ser man hur den moraliska kompassen står hos vissa...
  • Hadraniel
    Anonym (kls) skrev 2015-05-18 11:25:21 följande:
    Med andra ord önskar du mig olycka för att jag inte tycker som du? Där ser man hur den moraliska kompassen står hos vissa...
    Jo, vissa ser ju tyvärr oliktänkande som sina fiender och önskar dem en massa olycka, lidande och smärta utifrån detta.

För egen del ser jag det mer som att de bara tänker och värderar saker på ett lite annat sätt än mig, men önskar dem ändå all lycka de kan få.
  • Anonym (anonym)
    BengtH skrev 2015-05-18 08:50:14 följande:
    Det är tydligt att även du som sexuellt liberal har tydliga gränser för vad du tycker är tillåtet. Varför skulle du inte gilla om din karl hade varit på bordell med polarna i samband med affärsresan ? Det är väl patetiskt att börja böla över att ens partner testat på lite olika grejer ?  Att han har haft samlag med kondom med en tjej han inte känner på bordellen är mycket värre än att han gökat med 10-tjejbekanta  på en enda kväll ?

Du reagerar i likhet med många andra kvinnor hårt på prostitution, men gruppsex är ok ?  Kvinnor gillar inte att männen får en genväg till sex. Prostitutionen är ett stort hot mot det svenska matriarkatet, därför den innebär att även osäkra, socialt inkompetenta killar får ligga, vilket leder till att kvinnorna tappar sin sexuella makt i samhället, dvs männen slipper att vara inställsamma, ligga i, uppvakta och bli nobbade.

Det är fullt lagligt att åka till Danmark/Tyskland och ligga med horor. Det ordnar man på en långhelg. Inte för att jag har gjort det eller någonsin vill det, men jag tycker synd om alla osäkra ensamma män som aldrig får ligga, det måste finnas en möjlighet för dem också.
    Kvinnor bryr sig inte det minsta om att  osäkra socialt inkompetenta män får ligga mot betalning eftersom de inte märks.
    Finns de som tror att kvinnor skulle kasta sig över dessa män om de visste att dessa män kunde ha sex i kvartersbordellen precis som om de skulle bli mer intressanta för att de köpte sex.
  • BengtH
    Anonym (anonym) skrev 2015-05-18 17:51:38 följande:
    Kvinnor bryr sig inte det minsta om att  osäkra socialt inkompetenta män får ligga mot betalning eftersom de inte märks.
    Finns de som tror att kvinnor skulle kasta sig över dessa män om de visste att dessa män kunde ha sex i kvartersbordellen precis som om de skulle bli mer intressanta för att de köpte sex.
    Jag tycker att de osäkra socialt inkompetenta männen också ska få en chans att pröva på sex. Mot betalning  kan de lära sig hur man har samlag, så kanske de klarar sig bättre om de mot all förmodan får ligga "på riktigt" nån gång i framtiden.

En 35 årig  nervös oskuld som aldrig har rört en kvinna är dömd till ett liv utan sex om han följer den svenska lagstiftningen. Ytterst liten möjlighet att en kvinna bryr sig om att lära upp honom gratis om han ens aldrig kommer i närheten av kvinnor pga sin blyghet än mindre att han vågar göra några närmanden pga att han blir rädd att hans tafatthet kommer att avslöja att han är en oskuld sin höga ålder till trots. 
Svar på tråden Har ljugit en del för min kille