• Anonym (Mona Lisa)

Har ljugit en del för min kille

Jag har dejtat en kille i tre månader, vi bor inte ihop men han är min pojkvän (och jag älskar honom). Nu är det så att killen är ganska oerfaren på sex och relationer och så och för att det inte skulle bli konstig stämning har jag tänjt på sanningen och ljugit en del. Jag är hans andra tjej han har haft sex med. Han har varit i ett tidigare förhållande med en tjej ett par år och aldrig med någon annan. Jag har sagt att jag har vart med 3 killar innan honom, men sanningen är att det förmodligen är över 53. Därutöver säkert ett dussin tjejer. trekanter, gruppsex, gangbangs, bdsm och så.

Det här är egentligen inga grejer jag egentligen velat utan haft en del skumma killar innan. Jag gillar vanligt, enbart med honom. Jag ångrar det mesta. Jag är dessutom närmare 20 än 30 vilket förvärrar saken.

Jag vill sluta ljuga men det är svårt när man snärjt in sig i en massa lögner och man bara fortsätter på det spåret. Han tror att jag har ett ganska oskuldsfullt förflutet men det är en bit ifrån sanningen.    

• Svar på tråden Har ljugit en del för min kille
  • Nenne666
    Tecum skrev 2015-05-20 12:39:30 följande:
    Nä det är dessutom olagligt men det är i samma härad så att säga, avd ungdomssynder. Så det är nivån på toleransen jag undrar över. Kan kärleken övervinna allt?
    Jag hade ju inte velat ha den karln som köpt sex, vilken anledning han än må ha. Att han har utnyttjat en annan kvinnas taskiga position skulle få mig att lämna honom. Däremot hade jag inte haft problem med att han har vart med en massa tjejer innan på samma villkor. Hur och vad dom har gjort skiter jag i. Bara det funkar fint mellan mig och han, här och nu. Vilken knepig fråga...om kärleken övervinner allt? För vissa är det ju så, för andra inte.
  • Smecker
    Tecum skrev 2015-05-20 12:16:13 följande:

Här skrev hon det: "Naturens sätt att sortera ut defekta genuppsättningar och egenskaper är helt enkelt att se till att de inte kan föröka sig. Så det kanske finns en poäng i att dessa killar blir utan? Kan man inte förändra sig och attrahera kvinnor, så kanske man helt enkelt skall vara utan."

Jag trodde inte att hon menade så utan att jag feltolkade, men när jag påpekade så varken dementerade eller förtydligade hon utan började hacka på mig istället. Så hon står för det.

Och det var precis allt som hon skrev? Det är inte taget ur något som helst sammanhang?

Är det såhär du tror att du feltolkar:
    Tecum skrev 2015-05-18 22:14:09 följande:

Enligt samma synsätt på naturlighet så ska inte samhället hjälpa kvinnor och par som har svårt att få barn även fast det finns tekniker för det är "naturligt" att alla inte blir gravida.

Eller varför ska vi öht hjälpa de som har det svårt i samhället, är arbetslösa, mår psykiskt dåligt eller är sjuka, Det är ju naturligt att vissa blir utslagna, kan man inte anpassa sig kanske man helt enkelt ska vara utan, som du säger? De måste ju ändå ha "defekta genuppsättningar". 

Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Smecker
    Tecum skrev 2015-05-20 12:11:50 följande:

Men om jag är så korkad, förklara gärna för mig och andra vad du menar med ditt inlägg om att män som har svårt att få kvinnor har defekta genuppsättningar och att de inte bör föröka sig?

Om du är så korkad att du inte kan läsa innantill så finns det inget sätt att förklara något alls för dig. Jag fortsätter inte att sparka på den proverbiala döda hästen.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Schnaa

Men om jag är så korkad, förklara gärna för mig och andra vad du menar med ditt inlägg om att män som har svårt att få kvinnor har defekta genuppsättningar och att de inte bör föröka sig?

Tycker du att Dar

Så om man förklarar evolutionsteorin lite lätt för någon så är man även positiv till rasbiologin?
    It takes a fool to remain sane
  • Anonym (anonym)
    Tecum skrev 2015-05-20 11:23:13 följande:
    Kan man tycka, men vad hjälper det när kvinnor som Smecker anser dem ha defekta genuppsättningar...
    Vad har har förstått är Smecker en man.
  • Schnaa

Oj, jag hade tydligen påbörjat ett svar redan..

It takes a fool to remain sane
  • j a d e d
    Anonym (anonym) skrev 2015-05-20 13:36:34 följande:

Vad har har förstått är Smecker en man.

Han är inte två då?
  • j a d e d

Sorry. Kunde tydligen inte låta bli.

Åter till ämnet. Vilken tur att TS kille kunde finna det i sitt hjärta att acceptera att TS haft ett liv innan honom. Bra där.

• Anonym (.)

För att om hon svarar på det här.

Nenne666 skrev 2015-05-20 09:52:01 följande:
    Jag har aldrig någonsin sagt att ts eller någon annan ska ljuga. Jag har däremot sagt att man inte har någon redovisningsplikt i frågan om vilka sexuella förehavanden man har haft innan. Jag förstår inte nyttan med det...
    Så skulle du kunna lära dig något om det här.
    Nenne666 skrev 2015-05-20 09:53:26 följande:
    Varför skulle hon svara på det?
    Och på så sätt kan människor lära sig av varandra.

Vi kan också alla tiga för varandra om allting, men det blir ju mindre kul då.

Som du eventuellt märkt, annars skulle du väl inte delta här.
  • Anonym (.)
    Nenne666 skrev 2015-05-20 12:28:24 följande:
    Prostitution är ju inte samma sak.
    Men ett bra exempel på ett liknande dilemma i en relation.
Svar på tråden Har ljugit en del för min kille