• Anonym (Mona Lisa)

Har ljugit en del för min kille

Jag har dejtat en kille i tre månader, vi bor inte ihop men han är min pojkvän (och jag älskar honom). Nu är det så att killen är ganska oerfaren på sex och relationer och så och för att det inte skulle bli konstig stämning har jag tänjt på sanningen och ljugit en del. Jag är hans andra tjej han har haft sex med. Han har varit i ett tidigare förhållande med en tjej ett par år och aldrig med någon annan. Jag har sagt att jag har vart med 3 killar innan honom, men sanningen är att det förmodligen är över 53. Därutöver säkert ett dussin tjejer. trekanter, gruppsex, gangbangs, bdsm och så.

Det här är egentligen inga grejer jag egentligen velat utan haft en del skumma killar innan. Jag gillar vanligt, enbart med honom. Jag ångrar det mesta. Jag är dessutom närmare 20 än 30 vilket förvärrar saken.

Jag vill sluta ljuga men det är svårt när man snärjt in sig i en massa lögner och man bara fortsätter på det spåret. Han tror att jag har ett ganska oskuldsfullt förflutet men det är en bit ifrån sanningen.    

• Svar på tråden Har ljugit en del för min kille
  • Nenne666
    Fool skrev 2015-05-20 22:21:29 följande:
    MIn dator flippar... fortsätter här.

Vad är det som är patetiskt med att tex en handikappad man som inte har någon annan möjlighet att få sex vänder sig till en prostituerad?
    Det är den prostituerades situation som man utgår ifrån. Inte om köparen har diverse defekter och allmänt svårt för att få till det.
  • Smecker
    Fool skrev 2015-05-20 22:17:32 följande:

Om man har ett annat val så är det väl onödigt, men om man inte har det?

hur många vill leva ett liv utan sex?

I danmark hjälper tex myndigheterna handikappade att få kontakt med prostituerade. Om det är rätt eller fel låter jag vara osagt men bevisligen finns det ett behov och andra länder har hittat andra strategier.

www.dn.se/nyheter/sexkop-med-bidrag/

Räknar du det som sex?

Jag vet inte riktigt varför vi skall ta upp hur det är i andra länder. Man kan visserligen flytta dit om man känner för det, men till dess så är det svensk lag och svenska förhållanden vi har att rätta oss efter.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (anonym)
    Fool skrev 2015-05-20 22:22:59 följande:
    Nja, danmark är inte det enda landet där detta implementerats, tror holland hade ett liknande system och där har de prostituerade tom fackföreningar, fri sjukvård och betalar skatt.
    Och i dessa länder precis som i Tyskland finns det också socialförsäkringssystem och fackförening för prostituerade problemet är bara att närmare 90% av de som jobbar med att sälja sex i dessa länder inte har tillgång till detta eftersom de inte ens kan landets språk och är där som migranter och arbetar.
  • Fool
    Nenne666 skrev 2015-05-20 22:26:07 följande:
    Det är den prostituerades situation som man utgår ifrån. Inte om köparen har diverse defekter och allmänt svårt för att få till det.
    Ok, vad är då den prostituerades situation?
    Om en kvinna som frivilligt prostituerar sig för att dryga ut kassan eller ha en dyrare livsstil än vad hon annars har råd med har sex med en en handikappad man som köper sex av henne i brist på andra val. Vad är mest patetiskt? 

Är det patetiskt öht? Båda har frivillig sex men av olika anledningar, han för sexet skull hon för pengarnas skull.

Sen håller jag helt och hållet med om att prostitution har en mörk baksida med, trafficking, tvång, hallikar, missbruk, alldeles för unga tjejer, etc, och alla torskar är inte handikappade, men jag vill även få fram att all prostitution inte alltid består av den klassiska bilden av den stackars kvinnan som tvingas sälja sin kropp av onda män. Jag tror en ganska stor andel prostituerade är helt "vanliga" tjejer som många ggr säljer sin kropp i sin egen bostad eller åker till sina kunder och har en fast klientel.

Sen har vi en annan slags "prostitution" där kvinnor fläker ut sig på webkamera mot betalning, eller sexlinjer på telefon, etc...prostitution är nog mycket komplexare än bara rumänska tjejer som tvingas gå på malmskillnadsgatan.
  • Smecker
    Fool skrev 2015-05-20 22:22:59 följande:

Nja, danmark är inte det enda landet där detta implementerats, tror holland hade ett liknande system och där har de prostituerade tom fackföreningar, fri sjukvård och betalar skatt.

Det är bra initiativ. Nästa steg är att Berras Bordell lägger upp annonser på Platsbanken, och arbetsförmedlaren kräver att Anna, Frida, Resmije, Fatima och Ayodele söker jobben, annars får de ingen a-kassa.
  • Fool
    Smecker skrev 2015-05-20 22:31:05 följande:
    Räknar du det som sex?

Jag vet inte riktigt varför vi skall ta upp hur det är i andra länder. Man kan visserligen flytta dit om man känner för det, men till dess så är det svensk lag och svenska förhållanden vi har att rätta oss efter.
    Tekniskt sett är det väl sex? Jag antar att mannen inte betalar för en pratstund. Sett ur ett moraliskt perspektiv så kan man kanske se det annorlunda. Själv skulle jag inte vilja göra så, men å andra sidan så har jag heller inget behov av det. Men  en man vars enda andra alternativ är ett liv helt utan sex har kanske en annan syn på det.

Jag kan absolut ha förståelse för varför en sån man söker sig till prostituerade.
  • Anonym (anonym)
    Fool skrev 2015-05-20 22:46:02 följande:
    Ok, vad är då den prostituerades situation?
    Om en kvinna som frivilligt prostituerar sig för att dryga ut kassan eller ha en dyrare livsstil än vad hon annars har råd med har sex med en en handikappad man som köper sex av henne i brist på andra val. Vad är mest patetiskt? 

Är det patetiskt öht? Båda har frivillig sex men av olika anledningar, han för sexet skull hon för pengarnas skull.

Sen håller jag helt och hållet med om att prostitution har en mörk baksida med, trafficking, tvång, hallikar, missbruk, alldeles för unga tjejer, etc, och alla torskar är inte handikappade, men jag vill även få fram att all prostitution inte alltid består av den klassiska bilden av den stackars kvinnan som tvingas sälja sin kropp av onda män. Jag tror en ganska stor andel prostituerade är helt "vanliga" tjejer som många ggr säljer sin kropp i sin egen bostad eller åker till sina kunder och har en fast klientel.

Sen har vi en annan slags "prostitution" där kvinnor fläker ut sig på webkamera mot betalning, eller sexlinjer på telefon, etc...prostitution är nog mycket komplexare än bara rumänska tjejer som tvingas gå på malmskillnadsgatan.
    När Tyska bordeller har 80% är medborgare i landet som valt detta istället för andra arbeten som har tillgång till socialförsäkringssystemet, har arbetsvillkor som om de jobbade på en vanlig arbetsplats och gör detta av fri vilja så kan jag köpa att det är självvalt men eftersom det istället är 80% av de som arbetar på dessa bordeller är kvinnor som kommer från de fattigaste delarna i Europa och från Afrika så förstår normalt fungerande människor att det inte är ett val de gjort utan antingen tvingats av andra eller tvingats för att kunna överleva och för att föda sina barn de har i hemländerna. Vilka väljer att frivilligt lämna sina barn för månader i sträck om det inte gäller ren överlevnad.
  • Smecker
    Fool skrev 2015-05-20 22:51:41 följande:

Tekniskt sett är det väl sex? Jag antar att mannen inte betalar för en pratstund. Sett ur ett moraliskt perspektiv så kan man kanske se det annorlunda. Själv skulle jag inte vilja göra så, men å andra sidan så har jag heller inget behov av det. Men  en man vars enda andra alternativ är ett liv helt utan sex har kanske en annan syn på det.

Jag kan absolut ha förståelse för varför en sån man söker sig till prostituerade.

Personligen definierar jag det inte som sex om inte båda tänder på varandra, båda är upphetsade och båda njuter av det, utan ser det mer som en onanistund i någon annans kropp, men du är fri att definiera det hur du vill.

Det finns undersökningar som visar att de som har ångest för att de har svårt att hitta någon att ha sex med ofta får sin ångest och sitt självförakt förstärkt när de köpt sex. Det är få som är lyckliga och harmoniska efteråt.
  • Fool
    Smecker skrev 2015-05-20 22:48:28 följande:
    Det är bra initiativ. Nästa steg är att Berras Bordell lägger upp annonser på Platsbanken, och arbetsförmedlaren kräver att Anna, Frida, Resmije, Fatima och Ayodele söker jobben, annars får de ingen a-kassa.
    Haha, tror iof tanken med att ha det öppet och lagligt är att förhindra att de går under jorden, utan sker synligt och under kontroll. Ett försök att få bort tvångs prostitutionen. Sen har jag ingen bra koll på vilket av systemen lyckats bäst och medfört bäst villkor för de prostituerade, sveriges eller hollands?

Bevisligen har ju det svenska systemet inte lyckats få bort prostitutionen helt, och en hel del sker nog under jorden där man inte ser det, mörkertalet är nog ganska högt, folk skryter inte direkt på fikarasten med att de prostituerar sig som extraknäck och delar ut prislistor
  • Fool
    Smecker skrev 2015-05-20 22:59:33 följande:
    Personligen definierar jag det inte som sex om inte båda tänder på varandra, båda är upphetsade och båda njuter av det, utan ser det mer som en onanistund i någon annans kropp, men du är fri att definiera det hur du vill.

Det finns undersökningar som visar att de som har ångest för att de har svårt att hitta någon att ha sex med ofta får sin ångest och sitt självförakt förstärkt när de köpt sex. Det är få som är lyckliga och harmoniska efteråt.
    Personligen delar jag din uppfattning om sex, men iof så kan sex betyda olika saker för olika människor. Tex tror jag inte snorfulla kåta Berra bryr sig speciellt mycket om hur tänd hans senaste krogragg är på honom under sexakten utan är mer fokuserad på att tömma pungen och somna alt dra på sig brallorna och gå hem. Eller varför inte porrskadade Kenta som ska tjata sig till analsex trotts att han vet att hans tjej inte är så pigg på det.

Jag kan mycket väl tänka mig att den undersökningen stämmer i sverige där sexköp är ganska tabubelagt, men frågan är om en sexköpare i danmark eller holland känner likadant?
  • Nenne666
    Anonym (.) skrev 2015-05-23 05:27:06 följande:

Hur har det gått TS?

Hon har ju sagt det. Läs hennes senaste inlägg .
  • Anonym (.)
    Nenne666 skrev 2015-05-23 05:29:14 följande:
    Hon har ju sagt det. Läs hennes senaste inlägg .
    Är du TS? Du verkar svara för henne hela tiden.
  • Cl4udio

ja hur har det gått ts? har du blivit dubbelmackad nåt mer?

• Anonym (Lite lösaktig kanske..?)

Wow 53 stycken kukar du har mottagit alltså... Väldigt "selektiv" tjej, eller hur? Fick alla av dessa tom besöka dig genom backdörren? Det vore ännu mer skämmande

• Anonym (Lite lösaktig kanske..?)

Wow 53 stycken kukar du har mottagit alltså... Väldigt "selektiv" tjej, eller hur? Fick alla av dessa tom besöka dig genom backdörren? Det vore ännu mer skämmande

• BengtH

Att snärja in sig i lögner funkar bara för stunden, ju längre man dröjer med sanningen desto svårare blir den att höra.

• BengtH

Att snärja in sig i lögner funkar bara för stunden, ju längre man dröjer med sanningen desto svårare blir den att höra.

Svar på tråden Har ljugit en del för min kille