• Anonym (Mona Lisa)

Har ljugit en del för min kille

Jag har dejtat en kille i tre månader, vi bor inte ihop men han är min pojkvän (och jag älskar honom). Nu är det så att killen är ganska oerfaren på sex och relationer och så och för att det inte skulle bli konstig stämning har jag tänjt på sanningen och ljugit en del. Jag är hans andra tjej han har haft sex med. Han har varit i ett tidigare förhållande med en tjej ett par år och aldrig med någon annan. Jag har sagt att jag har vart med 3 killar innan honom, men sanningen är att det förmodligen är över 53. Därutöver säkert ett dussin tjejer. trekanter, gruppsex, gangbangs, bdsm och så.

Det här är egentligen inga grejer jag egentligen velat utan haft en del skumma killar innan. Jag gillar vanligt, enbart med honom. Jag ångrar det mesta. Jag är dessutom närmare 20 än 30 vilket förvärrar saken.

Jag vill sluta ljuga men det är svårt när man snärjt in sig i en massa lögner och man bara fortsätter på det spåret. Han tror att jag har ett ganska oskuldsfullt förflutet men det är en bit ifrån sanningen.    

• Svar på tråden Har ljugit en del för min kille
  • Anonym (anonym)
    Schnaa skrev 2015-05-18 20:11:41 följande:
    För att inte tala om lyckliga horan som väljer bort alla hon inte tänder på..
    Ja inte väljer hon den osäkra osocial nervösa oskulden på 35 år om hon får välja.
  • Nenne666
    Smecker skrev 2015-05-18 21:57:27 följande:
    Hade samhället gått under om IT-samhället gått framåt i långsammare takt? 1954 var vi på väg mot avgrunden, och Bill Gates räddade oss? Om Bill Gates inte hade fått ligga så hade han blivit svetsare istället? Det är bara nördar som sysslar med IT, och inga av dem får ligga? Smarta IT-nördar som inte får ligga eller testosteronstinna alfa-hannar som får ligga, det är de enda två alternativen som finns enligt dig. Intressant hur många logiska hål du kan få plats med i ett enda inlägg.

Fattiga är en ännu större belastning för samhället än oskulder. Statistiskt sett är gruppen oskulder såpass liten att dess samhällspåverkan är betydelselös. Det är lite tragikomiskt, de får inte ligga och de märks knappt. Jag antar att du läste ZoZs inlägg ovan? Bra idé, låt dem åka till bordell utomlands och runka av sig i en disträ och oengagerad prostituerad, så de kommer hem och är suicidala efter sin fina upplevelse. Då kan de på allvar konkurrera med "alfamännen".

Du får nog ta och revidera din uppfattning om vad som krävs för att kunna konkurrera på singelmarknaden, och hur man uppnår det.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (anonym)
    BengtH skrev 2015-05-18 20:13:48 följande:
    Jag har läst många trådar på olika forum om killar som frågar  hur man kan träffa en prostituerad för att slippa vara oskuld. Inte alls ovanligt även om många av bordellkunderna även är medelålders familjfäder, det kostar ju en hel del.

Sex behöver läras ut ?  Svar: JA. Minns själv hösten 1991 då jag för första gången träffade en tjej som jag skulle få sova över hos, hon var erfaren och berättade att hon legat med flertalet killar under en charterresa till Kanarieöarna året innan. Jag blev naturligtvis ännu nervösare efter att ha hört det.

Väl i sängen var jag så tafatt och nervös att jag knappt fick stånd, trots att jag hade en villig tjej som låg under mig, nu hade jag ju chansen att äntligen få knulla, men det gick inte Gråter  Nåväl jag låg där och juckade med halvslak penis en halvtimme medan tjejen halvsov. Om jag hade gökat med några prostituerade innan, så hade jag haft mer erfarenhet och därmed kunnat göra bättre ifrån mig i sängen. Jag hade iaf tur att den här tjejen var snäll nog att plocka hem en tafatt, osäker asocial nörd som mig, men det är långt ifrån alla killar som fått den möjligheten.  
    Du tror att prostituerade hjälper oskulder att lära sig ha sex?

Du tror att prostituerade sysslar med terapi?
  • Anonym (anonym)
    Tecum skrev 2015-05-18 20:56:33 följande:
    Här har du faktiskt fel. Föddes du som sexgudinna och visste och kunde allt från början? Självklart måste man lära om sex som allt annat.

Det är ett oerhört trauma för en man att vara oskuld. Har läst många trådar om män som lider mycket av detta. En kvinna kan alltid få sex, ni förstår inte riktigt detta. Att gå till prostituerade är ingen bra lösning utan snarare en nödåtgärd för att "få det gjort" och kunna släppa fixeringen.

Lyssna på dig själv, du avfärdar ju en man som är oskuld som tafatt, socialt inkompetent och helt ointressant. Tacka f-n för att han vill ha sex, med någon, till varje pris.
    Jag avfärdar inte någon för att den är oskuld men den socialt inkompetente osäkre personen blir inte mer intressant att umgås med för att den köpt sex och inte längre är oskuld.
  • Tecum
    Smecker skrev 2015-05-18 20:55:17 följande:

Vilken missuppfattning, att en prostituerad skulle lära upp en blyg och socialt handikappad nörd så att han blir en självsäker superälskare. Sannolikheten är störst att hon 1: Ligger där tills han pumpat färdigt, 2: Ser till att blir klar snabbast möjligt för att maximera timlönen. Bredvid myten om den lyckliga horan ligger även myten om den moderliga omhändertagande horan som tar sig an sin stackars adept.

Det är konstigt att man så gärna talar om sexualitet och vad som är "naturligt", men helt ignorerar att det, på samma premisser, är oerhört "naturligt" att alla inte får knulla. Naturens sätt att sortera ut defekta genuppsättningar och egenskaper är helt enkelt att se till att de inte kan föröka sig. Så det kanske finns en poäng i att dessa killar blir utan? Kan man inte förändra sig och attrahera kvinnor, så kanske man helt enkelt skall vara utan.

Enligt samma synsätt på naturlighet så ska inte samhället hjälpa kvinnor och par som har svårt att få barn även fast det finns tekniker för det är "naturligt" att alla inte blir gravida.

Eller varför ska vi öht hjälpa de som har det svårt i samhället, är arbetslösa, mår psykiskt dåligt eller är sjuka, Det är ju naturligt att vissa blir utslagna, kan man inte anpassa sig kanske man helt enkelt ska vara utan, som du säger? De måste ju ändå ha "defekta genuppsättningar". 
  • Tecum
    Anonym (anonym) skrev 2015-05-18 22:06:32 följande:
    Jag avfärdar inte någon för att den är oskuld men den socialt inkompetente osäkre personen blir inte mer intressant att umgås med för att den köpt sex och inte längre är oskuld.
    Det kan du inte vara säker på, om det förbättrar hans självförtroende blir han mer attraktiv.
  • Anonym (anonym)
    BengtH skrev 2015-05-18 21:33:25 följande:
    Om nördarna inte får ligga blir det ett stort tapp för utvecklingen. Utan nördar som tex. Bill Gates hade inte IT-samhället gått framåt lika snabbt. Att bara förlita sig till att testosteronstinna alfahannar ska föra mänskligheten vidare räcker inte. 

Killar som blir utan sex blir en belastning för samhället, de blir deprimerade och sjukskriver sig. Låt dem istället åka till en bordell utomlands, så att de får ha samlag, då kommer de slippa att vara oskulder, de får bättre självförtroende och kan på så sätt få en ärlig chans att konkurrera med alfamännen ute på  singelmarknaden. 
    Nördar har aldrig fått ligga och det har inte påverkat utvecklingen i samhället.

Du tror på fullt allvar att det stärker självförtroendet att köpa sex och att det på något sätt skulle öka konkurrenskraften på relationsmarknaden?

Sedan har jag under ganska lång tid funderat varför de osociala människorna väljer att gå direkt från gymnasiet till diverse utbildningar inom teknik eller IT där det går mest andra osociala av samma kön som de själva måste vara ungefär samma sak som de gamla pojkskolorna 
  • Smecker
    Tecum skrev 2015-05-18 22:14:09 följande:

Enligt samma synsätt på naturlighet så ska inte samhället hjälpa kvinnor och par som har svårt att få barn även fast det finns tekniker för det är "naturligt" att alla inte blir gravida.

Eller varför ska vi öht hjälpa de som har det svårt i samhället, är arbetslösa, mår psykiskt dåligt eller är sjuka, Det är ju naturligt att vissa blir utslagna, kan man inte anpassa sig kanske man helt enkelt ska vara utan, som du säger? De måste ju ändå ha "defekta genuppsättningar". 

Den parallellen får du jättegärna dra. Och stå för själv.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Tecum
    Smecker skrev 2015-05-18 22:18:50 följande:
    Den parallellen får du jättegärna dra. Och stå för själv.
    Tack. Jag förtydligade bara din syn på naturlighet.
  • Anonym (anonym)
    Tecum skrev 2015-05-18 22:14:09 följande:

Det är alltså samma sak att par som vill bilda familj får hjälp som att osäkra osociala oskulder ska få tillgång till att onanera med prostituerade finns väl tekniska hjälpmedel för dem att köpa.
Svar på tråden Har ljugit en del för min kille