• Anonym (Mona Lisa)

Har ljugit en del för min kille

Jag har dejtat en kille i tre månader, vi bor inte ihop men han är min pojkvän (och jag älskar honom). Nu är det så att killen är ganska oerfaren på sex och relationer och så och för att det inte skulle bli konstig stämning har jag tänjt på sanningen och ljugit en del. Jag är hans andra tjej han har haft sex med. Han har varit i ett tidigare förhållande med en tjej ett par år och aldrig med någon annan. Jag har sagt att jag har vart med 3 killar innan honom, men sanningen är att det förmodligen är över 53. Därutöver säkert ett dussin tjejer. trekanter, gruppsex, gangbangs, bdsm och så.

Det här är egentligen inga grejer jag egentligen velat utan haft en del skumma killar innan. Jag gillar vanligt, enbart med honom. Jag ångrar det mesta. Jag är dessutom närmare 20 än 30 vilket förvärrar saken.

Jag vill sluta ljuga men det är svårt när man snärjt in sig i en massa lögner och man bara fortsätter på det spåret. Han tror att jag har ett ganska oskuldsfullt förflutet men det är en bit ifrån sanningen.    

• Svar på tråden Har ljugit en del för min kille
  • Smecker
    Tecum skrev 2015-05-19 22:50:41 följande:

Jag går efter det du skriver och ditt snack om defekta genuppsättningar och att vissa män inte ska få föröka sig är inget annat än unken rasbiologi som luktar 1930-tal lång väg...

Det är uppenbart att du inte är så bra på att läsa innantill. Men visst, vi kör på ditt sätt.

Jaså, du förespråkar unken rasbiologi á la 1930-tal? Nämen usch på dig, så du skriver och snackar.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (.)
    Nenne666 skrev 2015-05-19 19:36:58 följande:
    Vad är det för j***la frågor?
    De e la spännande att veta hur det blir efter en sån här grej.

Killen trodde ju tjejen var måttlig innan, nu vet han att hon varit och kanske är down för allt möjligt snuskigt i sänghalmen. Kan vara kul och se hur han reagerar på det.

Kom igen. Du vet att du är nyfiken du med
  • Anonym (.)
    Anonym (suck) skrev 2015-05-19 22:40:31 följande:
    Ja för het sex är ju det enda som räknas i livet eller hur?

Tror faktisk TS har haft"het" sex så det räcker och blir över. Hon har mognat helt enkelt och börjat inse att det kan finnas saker som är viktigare i livet än att gnugga kön.
    Det har hon kanske, men han kanske inte har det.

Vi får väl se vad TS säger om hon svarar. 
  • Anonym (.)
    Nenne666 skrev 2015-05-19 19:38:21 följande:
    Härligt att höra! All lycka till er båda nu. Och du, släpp ångesten över vad som har hänt förr. Blicka framåt
    Du ser, sanningen leder till lycka för modiga människor.

Tur hon inte lyssnade på dina defensiva råd, och blickade ned på fötterna
  • Anonym (anonym)
    Tecum skrev 2015-05-19 22:50:41 följande:
    Jag går efter det du skriver och ditt snack om defekta genuppsättningar och att vissa män inte ska få föröka sig är inget annat än unken rasbiologi som luktar 1930-tal lång väg...
    Det är alltså föröka sig som män är ute efter när de går på bordell måste rimligtvis vara bättre att då ställa upp som donator.
  • Nenne666
    Anonym (.) skrev 2015-05-20 08:37:58 följande:
    Du ser, sanningen leder till lycka för modiga människor.

Tur hon inte lyssnade på dina defensiva råd, och blickade ned på fötterna smile1.gif
    Jag har aldrig någonsin sagt att ts eller någon annan ska ljuga. Jag har däremot sagt att man inte har någon redovisningsplikt i frågan om vilka sexuella förehavanden man har haft innan. Jag förstår inte nyttan med det...
  • Nenne666
    Anonym (.) skrev 2015-05-20 08:35:56 följande:
    Det har hon kanske, men han kanske inte har det.

Vi får väl se vad TS säger om hon svarar. 
    Varför skulle hon svara på det?
  • Nenne666
    Anonym (.) skrev 2015-05-20 08:33:40 följande:
    De e la spännande att veta hur det blir efter en sån här grej.

Killen trodde ju tjejen var måttlig innan, nu vet han att hon varit och kanske är down för allt möjligt snuskigt i sänghalmen. Kan vara kul och se hur han reagerar på det.

Kom igen. Du vet att du är nyfiken du med smile1.gif
    Spännande? Hm...du har inget eget (sex)liv eller? Du kanske skulle skaffa dig en Donna som har vart med lite? Om det är något du saknar...
  • Tecum
    Smecker skrev 2015-05-20 05:32:41 följande:
    Det är uppenbart att du inte är så bra på att läsa innantill. Men visst, vi kör på ditt sätt.

Jaså, du förespråkar unken rasbiologi á la 1930-tal? Nämen usch på dig, så du skriver och snackar.
    Försök inte slingra dig, jag citerar bara det du skrev om genetiskt undermåliga män... Men jag förstår att du har svårt att försvara det uttalandet. 
  • Tecum
    Anonym (anonym) skrev 2015-05-20 08:53:19 följande:
    Det är alltså föröka sig som män är ute efter när de går på bordell måste rimligtvis vara bättre att då ställa upp som donator.
    Kan man tycka, men vad hjälper det när kvinnor som Smecker anser dem ha defekta genuppsättningar...
Svar på tråden Har ljugit en del för min kille